פורטל העזרה של סקצ’אפ – תמיכה במוצרי SketchUp
כל השאלות והתשובות במקום אחד
#difficulties
קורה לפעמים. אבל זו תקלה זמנית בלבד וניתנת לפתרון מיידי.
כל מה שצריך לעשות הוא להקיש על לחצן האייקון מצד ימין למעלה ולבצע Sign out ומיד לאחר מכן Sign in והתוכנה תפתח.
#trial
עליך לחזור לאימייל שקיבלת בעת הרכישה מ- Trimble שבו יש קישור מיוחד שמבצע אקטיבציה על המייל איתו רכשת את הרישיון. יש להקיש על הקישור המיוחד במייל והתוכנה תפעל מיד לאחר מכן.
במידה ועברו יותר מ60 יום מהרכישה, יש ליצור איתנו קשר.
#transfer
די פשוט. מבצעים מתוך התוכנה Sign out מתפריט Help וזהו.
במחשב אחר מתקינים את סקצ'אפ ומבצעים Sign in עם אותו מייל כמו שמפורט בדף זה.
#classic
#download
מהאתר הרשמי של סקצ'אפ ניתן לגשת ולהוריד את הגרסה האחרונה והעדכנית ביותר של הסקצ'אפ שלך.
רישיון שנתי מאפשר לך להשתמש בגרסת הסקצ'אפ העדכנית ביותר או גרסה אחת או שתיים אחורה (תמיכה בקבצים ישנים).
קישור לעמוד הורדת סקצ'אפ
לכל שאלה תשובה
האם אתם משווק מורשה של סקצ’אפ?
כן, תלת מימד ישראל היא משווקת מורשית של מוצרי SketchUp בישראל ואף מופיעה באתר של סקצ'אפ העולמית תחת Resellers – Israel.
האם אפשר לרכוש דרככם רישיון קבוע?
לצערנו לא, משום שהחל מנוב' 2020 סקצ'אפ הפסיקה מכירה של רישיונות קבועים.
אם בבעלותך רישיון קבוע ישן, ניתן לקבל הצעה להמרת רישיון קבוע לרישיון שנתי עם הנחה.
אין לי גישה לרישיון הישן שלי, כיצד משחזרים?
רישיון קבוע שננעל לאקטיבציה נוספת לא ניתן לשחזור מאחר והוא מבוסס על השרתים של סקצ'אפ ולא מאוחסן באופן מקומי ומכיוון שסקצ'אפ העולמית אינה תומכת במוצרים ישנים לא ניתן לשחזר רישיון קלאסי ישן.
הרישיון השנתי שלי נחסם להתקנות נוספות, למה?
כל רישיון שנתי מבוסס על אימייל מסוים וניתן להתקנה על עד 2 מחשבים לשימוש שאינו בו-זמנית.
ניתן לעקוב אחר מדריך העברת רישיון ממחשב למחשב או לנתק את כל החיבורים באופן גלובאלי ו"ליישר קו" ולהתחבר מחדש רק משני מחשבים חדשים וידועים.
איך אדע על איזה מייל רכשתי את הרישיון?
במקרים נדירים כאלו יש לבדוק בהיסטורית ההתקשרות שלך איתנו, אולי זה כתוב באחד המיילים.
במידה ואין לך מידע מספק או חד משמעי במייל, ניתן ליצור איתנו קשר לשחזור.
יש לנו יותר משני רישיונות, איך מנהלים את זה?
במידה ויש לך בארגון יותר משני רישיונות רצוי לנהל טבלת רישיונות עם מעקב אחר כל רישיון: המייל עליו הרישיון רשום, תאריך התפוגה, המחשב הראשי עליו מותקן הרישיון, המחשב המשני עליו מותקן הרישיון, סוג הרישיון (מסחרי-שנתי, מסחרי תלת שנתי, סטודיו, סטודנט, מרצה, חינוך).
איך משנים מייל לרישיון השנתי?
ניתן לבצע שינוי באזור האישי באתר של סקצ'אפ או ליצור איתנו קשר.
בכל מקרה של שינוי מייל יש להודיע לנו על השינוי ולכתוב לנו לצרכי תיעוד ומעקב לכתובת: software@israel3d.co.il
לא מצאתי פתרון לבעיה. עם מי מדברים?
במידה ולא מצאת פתרון בעמוד זה, תמיד ניתן ליצור עמנו קשר בדרכים הבאות:
אפשר תמיד לשלוח מייל לכתובת software@israel3d.co.il ונענה בהקדם האפשרי.
אפשר להתקשר למספר 1599-500-180 שלוחה 2 לתמיכה הטכנית ונשמח לעזור במסגרת שעות הפעילות.
במקרה חירום או מעבר לשעות הפעילות ניתן לשלוח וואטסאפ.
ויריי לסקצ'אפ הוא התוסף המבטיח והמקצועי ביותר שקיים לסקצ'אפ.
הצטיידו ברכישת רישיון מסחרי של ויריי לסקצ׳אפ והתחילו לבצע הדמיות סופר ריאליסטיות למודלי הסקצ'אפ שלכם.
אנחנו פה לכל עניין או בקשה