תמיכה ושירות למוצרים הנמכרים דרך האתר

אמנת השירות שלנו: אנחנו בתלת מימד ישראל רואים חשיבות עליונה בשמירה על רמת שירות גבוהה, מענה רציף ומקצועי, מדויק ויעיל.

⚔️ עדכון חרבות ברזל: חלקנו משרתים במילואים ועל-כן ייתכנו עיכובים קלים במענה השוטף. מודים לכם מראש על הסבלנות.

לפני רכישה אנו מציעים לעבור על המידע המופיע באתר ולהשתמש בטופס צור קשר במידה ויש לך שאלה שלא מצאת לה תשובה באתר.

בעלי חיבור אינטרנט מסונן – יש לקרוא את הפירוט הטכני להפעלה תקינה של התוכנה הנרכשת בטרם רכישה.

אחרי רכישה אנו שואפים לתת את השירות הטוב ביותר וזמינים בשעות הפעילות החל משעה 9:30 – 17:00 בימים א’-ה’. מספר הטלפון לשירות הינו 1599-500-180.

תמיכה טכנית ללקוחות במספר 1599-500-180 שלוחה 2. במקרים בהם הצוות הטכני החליט להסלים את מקרה התמיכה לחברת האם, אנו מסייעים בהעברת הפניה באופן מקצועי ומלווים עד לפתרון מלא של התקלה.

אנחנו עונים די מהר במייל וניתן לשלוח אלינו לכתובת הכללית info@israel3d.co.il או software@israel3d.co.il לענייני תוכנה ורישוי.

במקרים מסוימים כאשר מוחלט על ידי הצוות הטכני אנו מבצעים סשן מרחוק באמצעות תוכנת שליטה מרוחקת בנוכחות הלקוח בלבד ובהסכמתו באמצעות תוכנת AnyDesk או דרך Chrome Remote Desktop.

במקרי חירום מעבר לשעות הפעילות אפשר לפנות אלינו באמצעות מספר וואטסאפ ייעודי*

באופן כללי בתחתית האתר יש בלוק קישורים לכל ערוצי התקשורת שלנו כולל קישורים חשובים שכדאי לקרוא.

לקוחות קיימים? ניתן לצפות בכל הרכישות שלך באזור האישי שלך. במידה וחסרה לך חשבונית כדאי לבצע חיפוש במייל שלך או לשלוח אלינו פניה ונדאג לשלוח לך את המסמך החסר.

* לא נוכל להבטיח מענה מידי 24/7 מעבר לשעות הפעילות אך אנו עושים מאמצים להיענות לכל פנייה מעבר לשעות הפעילות בהקדם האפשרי גם בוואטסאפ.