שירות ותמיכה מורחב בפניה לחברת האם לצורך המשך טיפול בבקשתך

אנחנו בתלת מימד ישראל רואים קודם כל את טובת הלקוח, מסייעים ונותנים מענה לכ-80-90% מהפניות המופנות אלינו כאשר רק קומץ פניות מועבר לטיפול בסיוע של חברות האם.

לצורך טיפול בבקשות בנושאי תפעול או אקטיבציה של רישיונות תוכנה ומוצרים הנמכרים מאיתנו, לעיתים עלינו ליצור קשר עם חברת האם להמשך טיפול. אנו נעשה כל שביכולתנו על-מנת לתת מידע מדויק לטיפול מהיר ככל הניתן של חברת האם.

זמן הטיפול משתנה מחברה לחברה ורוב החברות לא עובדות בימי א’ או בימות של חגים נוצריים, אז נבקש את סבלנותך עד למענה.

אנחנו פה בינתיים זמינים לכל שאלה או בקשה. תודה שבחרת לעבוד איתנו, נשמח להיות בקשר ולסייע ככל שניתן בכל שאלה או פניה כעת ובעתיד.

⚔️ עדכון חרבות ברזל: חלקנו משרתים במילואים ועל-כן ייתכנו עיכובים קלים במענה השוטף. מודים לכם מראש על הסבלנות.

לאמנת השירות המלאה של תלת מימד ישראל >>>

לתמיכה בשליטה מרחוק על ידי הצוות הטכני שלנו >>>