פורטל העזרה של פרוגקאד
כל השאלות והתשובות במקום אחד
#register
הגעה לתפריט זה OP ואנטר > חלון האפשרויות ייפתח > תחת לשונית Performance יש לגשת ולסמן את Auto Regen ולשמור.
שימו לב: בגרסת 2025 ישנם שינויים באופן בחירת שיטת יישום של טכנולוגיית כרטיס המסך.
פעולת REGEN מרעננת את התצוגה לאחר ביצוע זום או שינויים בשרטוט. אנחנו ממליצים מאוד לתת לפרוגקאד לחשב מתי צריך לבצע פעולת Regen בקיצור: RE.
הקישו OP ואנטר > חלון האפשרויות ייפתח > תחת לשונית Performance יש לגשת ולסמן את Auto Regen ולשמור.
הגדרות כמות ליבות
פרוגקאד מאפשרת לנו להחליט כמה ליבות נקדיש לפעילות התוכנה.
נפעיל את פקודת MULTICORE ונגדיר מספר. ההמלצה היא ליבה אחת פחות מכל הליבות הקיימות, כלומר אם המעבד בעל 16 ליבות יש להזין 15.
ניתן להגיע לחלון תחת OP ואנטר > תחת לשונית Performance
דרך פיצ'ר חיצוני שנמצא גם בתוך התוכנה וגם בשולחן העבודה שנקרא ProgeCad Center ניתן להגיע לשלל אפשרויות מאוד פרודוקטיביות ביניהן:
יש להקליד את הפקודה DELAY ולהזין ערך: 0 (אפס) ואנטר.
כעת התוכנה לא תעכב במילי-שנייה את מתן הפקודות.
השיטה הטובה ביותר הינה להשתמש בפקודת eTransmit דרכה ניתן לייצא קובץ ZIP שמכיל את השרטוט שלנו בפורמט DWG יחד עם כל הנלווים שלו במידה וקיימים: פונטים, הגדרות, אקסרפים, ועוד.
ניתן להגדיר מה מופק בייצוא בהגדרות מתקדמות ורצוי לערוך אותן כדי לאפשר לכמה שיותר מידע שילווה את הקובץ שלנו על מנת שאדם אחר יוכל לצפות בו כשורה.
הפקודה: ETRANSMIT
להפקת קובץ DWF יש לבצע את פקודת DWFOUT
לחילופין ניתן להוריד ולהתקין את תוכנת DWG TrueView של אוטודסק ולפתוח את קובץ ה-DWG שלנו משם ולייצא קובץ DWF שלנו ולהעלות למערכות שדורשות קובץ מסוג זה.
במייל שאיתו קיבלת את הרישיון יש הוראות להורדה והתקנה של הפונטים שלנו. בנוסף, מומלץ מאוד להעתיק את כל תיקיית הפונטים שלך מהתיקייה של אוטוקאד לאותו מיקום בפרוגקאד, כך פונטים שנפתחו עם שרטוטים ישנים ייפתחו עם חדשים.
C:\Program Files\Autodesk\AutoCAD 20xx\Fonts
C:\Program Files\PSOFT\progeCAD 2025 Professional ENG\Fonts
* במקרים חריגים מאוד יש למקם את הפונטים בצמוד לקובץ ה-DWG כדי שיטענו כשורה (אותו כנ"ל לקבצי CTB).
כמעט תמיד מדובר על עדכון דרייבר של כרטיס המסך שלך. יש לבצע עדכון ולנסות שוב לפתוח את פרוגקאד ולעבוד כרגיל. במידה ולא תקין יש לבצע התקנה מחדש עם קובץ ההתקנה שלך.
אם משהו לא מצליח מלבד האמור לעיל יש ליצור עמנו קשר ונפתור את הבעיה נקודתית.
בוודאי וזה אפילו רצוי במקרים שכבר פניתם אלינו ואולי לא הצלחנו לפתור את הבעיה, יש אפשרות להעביר פנייה טכנית ליצרן בממשק נוח דרך התוכנה.
אנחנו פה לכל עניין או בקשה