שירות ותמיכה למוצרים הנמכרים דרך האתר
אמנת השירות שלנו: אנחנו בתלת מימד ישראל רואים חשיבות עליונה בשמירה על רמת שירות גבוהה, מענה רציף ומקצועי, מדויק ויעיל על מנת כדי שתוכלו להנות ולמצות את יכולות הרישיון שרכשתם.
⚔️ עדכון חרבות ברזל: חלקנו משרתים במילואים ועל-כן ייתכנו עיכובים קלים במענה השוטף. מודים לכם מראש על הסבלנות.
לפני רכישה אנו מציעים לעבור על המידע המופיע באתר ולהשתמש בטופס צור קשר במידה ויש לך שאלה שלא מצאת לה תשובה באתר.
בעלי חיבור אינטרנט מסונן יש לקרוא את הפירוט הטכני להפעלה תקינה של התוכנה הנרכשת בטרם רכישה.
אחרי רכישה אנו שואפים לתת את השירות הטוב ביותר ותמיד שמחים לעזור. זמינים בשעות הפעילות החל משעה 9:30 – 17:00 בימים א'-ה'. מספר הטלפון לשירות הינו 1599-500-180.
תמיכה טכנית טלפונית ללקוחות ניתנת במספר 1599-500-180 שלוחה 2. במקרים בהם הצוות הטכני החליט להסלים את מקרה התמיכה לחברת האם, אנו מסייעים בהעברת הפניה באופן מקצועי ומלווים עד לפתרון מלא של התקלה.
תמיכה מהירה במייל ניתן לשלוח אלינו לכתובת הכללית info@israel3d.co.il או software@israel3d.co.il לענייני תוכנה ורישוי. מענה במייל מהיר יותר בדר"כ.
סשן מרחוק באמצעות תוכנת שליטה: במקרים מסוימים בהחלטת הצוות הטכני אנו נבקש לבצע מולך פגישה מרחוק אשר מצריכה הסכמתך לביצוע ונוכחות וקשב מלא. פתיחת פנייה לסשן תמיכה מרחוק >>>
במקרי חירום מעבר לשעות הפעילות אפשר לפנות אלינו באמצעות מספר וואטסאפ ייעודי* ואנו נשתדל לענות בהקדם האפשרי.
לשימושך בתחתית האתר קיים בלוק קישורים לכל ערוצי התקשורת שלנו כולל קישורים חשובים שכדאי לקרוא, לעיין ולקבל מידע זמין במיידי.
לקוחות קיימים? ניתן לצפות בכל הרכישות שלך באזור האישי שלך. במידה וחסרה לך חשבונית כדאי לבצע חיפוש במייל שלך או לשלוח אלינו פניה ונדאג לשלוח לך את המסמך החסר.
תודה שהנכם חלק ממשפחת תלת מימד ישראל!
* לא נוכל להבטיח מענה מידי 24/7 מעבר לשעות הפעילות אך אנו עושים מאמצים להיענות לכל פנייה מעבר לשעות הפעילות בהקדם האפשרי גם בוואטסאפ.