- מאתתגובות
- 11 ביוני 2011 בשעה 8:08 #4247
שלום לכולם
בהדמיות פנים כשאני משתמש ב HDRI הוא בעצם מבטל לי את כיוון הצל שכיוונתי דרך השמש של סקצאפ ,איך אוכל לשמר את הצל וגם לקבל את הגוונים של ה HDRI ,ניסיתי לסובב את HDRI כמה פעמים להרבה זויות והוא עדיין מבטל את הצללים של השמש
תודה11 ביוני 2011 בשעה 12:04 #5863משה שמש
מנהל בפורוםאהלן רוסלן,
בשימוש בתמונת HDRI לצורכי תאורה, הוא ממש משתמש בתמונה להפצת האור. לכן אין בעצם מקור אור נקודתי כמו השמש. כמו שכתוב במדריך: "..בשימוש בתמונות HDR הסצנה מוארת בצורה טובה, אך עם זאת חסרה התאורה האמיתית והטבעית, ולכן לפעמים יש להוסיף תאורה בנוסף ל-HDR".
המלצה שלי: תוסיף OMNI בלי DECAY גבוה מאוד בשמיים (לא יותר מדי) ותשחק עם ה-SHADOW BIAS כדי שיווצר לך אפקט שמש.בהצלחה, ותעלה תמונות.
11 ביוני 2011 בשעה 18:43 #5864תודה משה!!זה באמת מבאס.מצד אחד זה אחלה לתכנן את הגוונים שייוצרו ברינדור בהתאם לתמונה כגון סביבת ים,סביבת יער, אך יחד עם זאת אין באמת צל אמיתי,
תודה שוב אנסה את הפתרון ! על מה אחראית ההגדרה DECAY….??
אגב בMAX אתה יכול ממש להיות שליט עולם ולמקם את השמש איפה שבא לך:)))) אולי גם זה יגיע מתשהו לSKETCH12 ביוני 2011 בשעה 0:11 #5865משה שמש
מנהל בפורוםDECAY אחראי על דעיכה: ללא דעיכה = אור ישיר שלא דועך לעולם עושה רושם של קרני שמש (למרות שאין דבר כזה לא בעולם באמיתי ולא בכלל – אין חומר שלא דועך). אבל לצורכי תאורה זה יכול לעבוד.
לגבי MAX, שמע, זה מטוס ג'אמבו, אנחנו הסקטצ'אפיסטים רוכבים על אופניים!! (אתה יודע כמה זמן צריך להכין מטוס ג'אמבו להמראה??).
- מאתתגובות
- הפורום 'פורום ויריי' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.