- מאתתגובות
- 14 ביולי 2011 בשעה 6:00 #4274
שלום רב
האם ניתן לקבוע בויראי שאוביקט או חומר מסויים לא יקבל שמש ז"א לא יצור צל בסצנה??
החברה שעובדים ב MAX תמיד אומרים לי למה אתה לא מגדיר שהאוביקט לא יקבל GI.ואין לי מושג מה לענות להם:))
תודה17 ביולי 2011 בשעה 13:37 #5940אף תגובה??:(
17 ביולי 2011 בשעה 23:33 #5941jovino2010
חברבסקצ'אפ אין אפשרות לאוביקט, אבל יש אפשרות לחומר- material
18 ביולי 2011 בשעה 5:26 #5942היי גניה
תוכל לפרט בבקשה ,איך לחומר הספציפי אני מבטל את ה GI??
תודה18 ביולי 2011 בשעה 21:05 #5943jovino2010
חבראין לי כרגע אפשרות לבדוק את זה, ואני גם לא זוכר בעל פה, אבל תסתכל בoptions של הmaterial צריך להיות שם שדה שקשור לGI.
סורי שאני לא יכול לעזור יותר מדי.18 ביולי 2011 בשעה 21:40 #5944משה שמש
מנהל בפורוםרוסלן היקר,
להלן תמונה שבה פתחתי את חלון החומר.
סימנתי את מה שנראה לי חשוב באופן כללי ובייחוד את לשונית GI תחת MAPS.
שים לב שזו יכולה להיות האופציה של יכולת ההשפעה של התאורה הגלובאלית על החומר כולו.
נסה, ותעלה רנדרים פשוטים של ניסיונות זה יעזור לכולם!
טנקס18 ביולי 2011 בשעה 22:00 #5945jovino2010
חבראם רק לא רוצים שיתקבל צל, אז מספיק להוריד את הוי cast shadows
19 ביולי 2011 בשעה 4:48 #5946בוקר טוב
ראשית תודה לשניכם על המידע!!!
להלן המסקנות!:)
1.אם יוצרים חומר מטבלת החומרים של SKETCH ובעורך החומרים מורידים את ה"CAST SHADOWS" זה אכן עובד!!הרינדור ללא צל
2.אם שותלים תמונה PNG של עץ דו מימד לדוגמה ,יוצרים חומר ,מורידים את ה CAST SHADOWS וכאן הוא לא מוריד את הצל ברינדור. עצוב מאוד:((
יש פתרון??:)
שוב תודה על התגובות19 ביולי 2011 בשעה 8:08 #5947משה שמש
מנהל בפורוםנסה לפוצץ את תמונת העץ ולשחק עם הכיוון שלה יחסית לצילום
19 ביולי 2011 בשעה 9:04 #5948אוקיי !!אני מבסוט !!!פתרתי את הבעיה!!
1.ברגע שמשרטטים מישור ועליו שותלים את התמונה כ טקסטורה,מה שקורה שהצד השני נשאר כחומר אחר !!ז"א DEAFAULT MATERIAL .מה שעשיתי פשוט עם ה PAINT BUCKET נתתי את החומר גם בצד השני ,והכל הסתדר!!!!:)))
מה שכן גם עכשיו עצי דו מימד עם חומר דו צדדי אם משאירים את הצל ,נוצר צל נחמד ונותן אשלייה של תלת מימד.
מקווה שהסברתי את עצמי נכון!!
ושוב תודה על כיווני מחשבה שנתתם - מאתתגובות
- הפורום 'פורום ויריי' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.