מוצגות 5 תגובות – 11 עד 15 (מתוך 15 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #8497

    תודה על כל העזרה, בעיה נוספת אני מתמודדמ איתה היא העיגול, לפעמים הטקסוטרה "נשברת" למרות שאני משתמשת ב-uv mapping.

    #8498
    ISRAEL3D
    חבר

    @tbar wrote:

    תודה על כל העזרה, בעיה נוספת אני מתמודדמ איתה היא העיגול, לפעמים הטקסוטרה "נשברת" למרות שאני משתמשת ב-uv mapping.

    קודם כל יפה לך על השימוש ב-UV!
    שנית, אם עדיין לא הכרת את יכולה להקיש קליק ימני על פאה אחת (לא משטח) > EDIT TEXTURE ומשם להגדיר PROJECTED, זה יסדר את העניין.
    כמובן שלאחר מכן תצטרכי לבצע כמה התאמות אבל זה יעבוד.

    #8499

    לצורך הלימוד, אף פעם לא השתמשתי ב-PRJECTED עכשיו ניסיתי וזה עבד לי אבל מה בעצם זה עושה?

    #8500
    ISRAEL3D
    חבר

    @tbar wrote:

    לצורך הלימוד, אף פעם לא השתמשתי ב-PRJECTED עכשיו ניסיתי וזה עבד לי אבל מה בעצם זה עושה?

    ״מקרין״ את הטקסטורה במקום לנסות לרצף אותה כמו שהוא יודע. לפעמים כך יש לנו המשתמשים יותר שליטה בטיקסטור

    #8501

    תודה רבה, אני אעלה מחר בעז״ה את התיקון 

מוצגות 5 תגובות – 11 עד 15 (מתוך 15 סה״כ)
  • הפורום 'פורום ויריי' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.