- מאתתגובות
- 28 באוגוסט 2015 בשעה 11:52 #8497
תודה על כל העזרה, בעיה נוספת אני מתמודדמ איתה היא העיגול, לפעמים הטקסוטרה "נשברת" למרות שאני משתמשת ב-uv mapping.
28 באוגוסט 2015 בשעה 14:27 #8498ISRAEL3D
חבר@tbar wrote:
תודה על כל העזרה, בעיה נוספת אני מתמודדמ איתה היא העיגול, לפעמים הטקסוטרה "נשברת" למרות שאני משתמשת ב-uv mapping.
קודם כל יפה לך על השימוש ב-UV!
שנית, אם עדיין לא הכרת את יכולה להקיש קליק ימני על פאה אחת (לא משטח) > EDIT TEXTURE ומשם להגדיר PROJECTED, זה יסדר את העניין.
כמובן שלאחר מכן תצטרכי לבצע כמה התאמות אבל זה יעבוד.29 באוגוסט 2015 בשעה 21:01 #8499לצורך הלימוד, אף פעם לא השתמשתי ב-PRJECTED עכשיו ניסיתי וזה עבד לי אבל מה בעצם זה עושה?
29 באוגוסט 2015 בשעה 21:11 #8500ISRAEL3D
חבר@tbar wrote:
לצורך הלימוד, אף פעם לא השתמשתי ב-PRJECTED עכשיו ניסיתי וזה עבד לי אבל מה בעצם זה עושה?
״מקרין״ את הטקסטורה במקום לנסות לרצף אותה כמו שהוא יודע. לפעמים כך יש לנו המשתמשים יותר שליטה בטיקסטור
29 באוגוסט 2015 בשעה 23:14 #8501תודה רבה, אני אעלה מחר בעז״ה את התיקון
- מאתתגובות
- הפורום 'פורום ויריי' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.

