- מאתתגובות
- 23 בפברואר 2016 בשעה 17:05 #9116
ISRAEL3D
חברהיי שלומי,
ממש הבדל אדיר! זה ממש כיף לראות הדמיות משתפרות בפורום! זה מעורר השראה לך ולאחרים. אפילו לנו, העוזרים.
גדול להראות את ההדמיה שלך לצד הדמיה שמאוזנת מצוין מבחינת תאורה ב-OM כמובן.
לדעתי אפשר לוותר על FOV של 50-60 ולכוון ל-40 ומטה. זה יהפוך את השפיצים של הריהוט לפחות שפיציים… :) נסה ותראה. ושאתה מנסה לבחור קומפוזיצייה עם FOV 35-45 או משהו בסגנון, נסה לבחור את הקומפוזיציה המתאימה ביותר לFOV הזה.23 בפברואר 2016 בשעה 20:11 #9117eddie
חברהי משה,
תודה על הפידבק.
בהגדרות ה – V-Ray ה – FOV 45 והזוית בסקצ'אפ היא 36.
האם לשנות את ה – FOV בהגדרות ה – V-Ray?23 בפברואר 2016 בשעה 20:16 #9118ISRAEL3D
חבר@Shlomi@Gondabi wrote:
הי משה,
תודה על הפידבק.
בהגדרות ה – V-Ray ה – FOV 45 והזוית בסקצ'אפ היא 36.
האם לשנות את ה – FOV בהגדרות ה – V-Ray?לדעתי תשנה רק בסקצ'אפ, ותשאיר את ויריי כמחדל (שיירש מסקצ'אפ את ה-FOV).
לקוראינו הסמויים: FOV = FIELD OF VIEW בפשטות: שדה ראייה, או כמה אנחנו פותחים את העדשה בזמן הצילום.
ברירת המחדל של סקצ'אפ היא 35 והיא אחלה. אם רוצים להכניס יותר פרטים נקיש על Z > נזין ערך בין 1 ל-120 ו-ENTER.
הנה תרשים המתאר את פתיחת העדשה:
23 בפברואר 2016 בשעה 20:18 #9119eddie
חבראוקי,
אנסה FOV של 30 מעלות…25 בפברואר 2016 בשעה 12:49 #9120eddie
חברשלום לכולם :-)
מצ"ב הדמיית לילה למטבח (לפני פוסט).
אשמח לחוות דעת.
תודה.25 בפברואר 2016 בשעה 14:33 #9121ISRAEL3D
חברתיקונים:
– זוית צילום גבוהה מדי
– תאורה קצת נשרפת בתקרה
– להוריד למבט גובה עין +1.60מומלץ:
– להקין FOV לכ-45 ומטהיופי של עבודה :)
25 בפברואר 2016 בשעה 14:55 #9122eddie
חברהי משה,
ה – FOV מוגדר 38.
לגבי התאורה – אחליש אותה מעט.
גובה העין בערך 1.8. להוריד קצת?
אשחק עם זוית הצילום. לטעמי ההדמיה קצת חשוכה. האם לדעתך עדיף לשחק עם ה – ISO או לטפל בזה ב – Photoshop?25 בפברואר 2016 בשעה 14:58 #9123zlicha
חבראני הייתי מציע לך להכניס עוד מקור אור או שניים (נסתרים)
25 בפברואר 2016 בשעה 15:09 #9124eddie
חברתודה גולן :-)
איפה ואיזה היית שם?25 בפברואר 2016 בשעה 15:16 #9125zlicha
חבראה.. טיילתי ממש קצת, תניח כמה משטחים סמויים של אור,
אבל רק לא מאחורי המצלמה, נסה ערכים שונים, הכל בעדינות.
וכמו שמשה אמר המנורות שורפות. הם שורפות כי ניסית לגרום למצב
שהן יהיו אלו שיאירו את הסצנה, אבל זה לא נכון. גם במציאות כשאני
מצלם אדריכלות, אני חייב לדאוג לעוד מקורות אור רכים, כדי למנוע מצב כזה. - מאתתגובות
- הפורום 'פורום הדמיות' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.

