מוצגות 10 תגובות – 11 עד 20 (מתוך 32 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #9116
    ISRAEL3D
    חבר

    היי שלומי,
    ממש הבדל אדיר! זה ממש כיף לראות הדמיות משתפרות בפורום! זה מעורר השראה לך ולאחרים. אפילו לנו, העוזרים.
    גדול להראות את ההדמיה שלך לצד הדמיה שמאוזנת מצוין מבחינת תאורה ב-OM כמובן.
    לדעתי אפשר לוותר על FOV של 50-60 ולכוון ל-40 ומטה. זה יהפוך את השפיצים של הריהוט לפחות שפיציים… :) נסה ותראה. ושאתה מנסה לבחור קומפוזיצייה עם FOV 35-45 או משהו בסגנון, נסה לבחור את הקומפוזיציה המתאימה ביותר לFOV הזה.

    #9117
    eddie
    חבר

    הי משה,
    תודה על הפידבק.
    בהגדרות ה – V-Ray ה – FOV 45 והזוית בסקצ'אפ היא 36.
    האם לשנות את ה – FOV בהגדרות ה – V-Ray?

    #9118
    ISRAEL3D
    חבר

    @Shlomi@Gondabi wrote:

    הי משה,
    תודה על הפידבק.
    בהגדרות ה – V-Ray ה – FOV 45 והזוית בסקצ'אפ היא 36.
    האם לשנות את ה – FOV בהגדרות ה – V-Ray?

    לדעתי תשנה רק בסקצ'אפ, ותשאיר את ויריי כמחדל (שיירש מסקצ'אפ את ה-FOV).

    לקוראינו הסמויים: FOV = FIELD OF VIEW בפשטות: שדה ראייה, או כמה אנחנו פותחים את העדשה בזמן הצילום.
    ברירת המחדל של סקצ'אפ היא 35 והיא אחלה. אם רוצים להכניס יותר פרטים נקיש על Z > נזין ערך בין 1 ל-120 ו-ENTER.
    הנה תרשים המתאר את פתיחת העדשה:

    #9119
    eddie
    חבר

    אוקי,
    אנסה FOV של 30 מעלות…

    #9120
    eddie
    חבר

    שלום לכולם :-)
    מצ"ב הדמיית לילה למטבח (לפני פוסט).
    אשמח לחוות דעת.
    תודה.

    #9121
    ISRAEL3D
    חבר

    תיקונים:
    – זוית צילום גבוהה מדי
    – תאורה קצת נשרפת בתקרה
    – להוריד למבט גובה עין +1.60

    מומלץ:
    – להקין FOV לכ-45 ומטה

    יופי של עבודה :)

    #9122
    eddie
    חבר

    הי משה,
    ה – FOV מוגדר 38.
    לגבי התאורה – אחליש אותה מעט.
    גובה העין בערך 1.8. להוריד קצת?
    אשחק עם זוית הצילום. לטעמי ההדמיה קצת חשוכה. האם לדעתך עדיף לשחק עם ה – ISO או לטפל בזה ב – Photoshop?

    #9123
    zlicha
    חבר

    אני הייתי מציע לך להכניס עוד מקור אור או שניים (נסתרים)

    #9124
    eddie
    חבר

    תודה גולן :-)
    איפה ואיזה היית שם?

    #9125
    zlicha
    חבר

    אה.. טיילתי ממש קצת, תניח כמה משטחים סמויים של אור,
    אבל רק לא מאחורי המצלמה, נסה ערכים שונים, הכל בעדינות.
    וכמו שמשה אמר המנורות שורפות. הם שורפות כי ניסית לגרום למצב
    שהן יהיו אלו שיאירו את הסצנה, אבל זה לא נכון. גם במציאות כשאני
    מצלם אדריכלות, אני חייב לדאוג לעוד מקורות אור רכים, כדי למנוע מצב כזה.

מוצגות 10 תגובות – 11 עד 20 (מתוך 32 סה״כ)
  • הפורום 'פורום הדמיות' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.