- מאתתגובות
- 30 באוקטובר 2011 בשעה 20:13 #6099
ISRAEL3D
חבר@Archisketch wrote:
באותו הקשר לטקסטורות עץ "מתמשכות", מוצע לבדיקתכם עורך טקסטורות "רציפות" חינמי, לא ניסיתי עדיין באופן אישי, אך לדעתי, שווה בדיקה
תודה פיטר.
נכנס להורדות תחת העולם של סקצ'אפ:
http://www.israel3d.co.il/index.php?option=com_weblinks&view=category&id=57%3Aresorces-2d&Itemid=1312 בנובמבר 2011 בשעה 6:42 #6100אהלן תומר
תגיד !איך אתה גורם לתמונה להדמיה להיות חדה כל כך(לא מגורענת)
באיזה ערכים את ה משתשמש??2 בנובמבר 2011 בשעה 7:47 #6101ISRAEL3D
חבר@ruslan wrote:
אהלן תומר
תגיד !איך אתה גורם לתמונה להדמיה להיות חדה כל כך(לא מגורענת)
באיזה ערכים את ה משתשמש??אם יורשה לי:
DMC SAMPLER רוסלן:[iframe:2az0jc80]http://www.spot3d.com/vray/help/200R1/examples_qmc.htm[/iframe:2az0jc80]
מקור: Spot3d.com2 בנובמבר 2011 בשעה 8:20 #6102hili19
משתתףבהגדרות מנועים..
מנוע ראשי-irradiance map
ובמשני- determisitic monteיש גם נגיעה בפוטושופ- חידוד קל..
אבל האיכות באה מהרינדור
בהצלחה2 בנובמבר 2011 בשעה 8:33 #6103ISRAEL3D
חבר@tomer wrote:
בהגדרות מנועים..
מנוע ראשי-irradiance map
ובמשני- determisitic monteיש גם נגיעה בפוטושופ- חידוד קל..
אבל האיכות באה מהרינדור
בהצלחהתומר, נסה להשתמש במנוע משני Light Cache
הוא יותר מוצלח להדמיות פנים וחוץ באדריכלות.
המונטה קרלו יותר טוב לרינדורים של עצמים קרובים וצילומי מאקרו.תעשה לנו עוד רנדר עם לייט קאש, ותציג פה ונשווה.
2 בנובמבר 2011 בשעה 9:18 #6104חבריםםםם!!!!!!!!! תודההה רבההה
אתם מעולים!!!
אנסה ליישם את כל הפרמטרים האלה!!
תודה!!!2 בנובמבר 2011 בשעה 11:26 #6105hili19
משתתףבבדר"כ אני מרנדר עם הLIGHT CACHE…התמונה הראשונה עם הכדור לדים (המהמם..) היא עם לייטקאש
אפושהו אמרו לי שאם אני רוצה איכות טובה יותר אז אני משתמש עם הבלבלה-קרלו.. אז טוב לדעת , למרות שהתוצאה יצאה טובה יותר לדעתי..
אחוריזה..
נ.ב… אזה מרוץ היה אתמול!!!.. 55 דקות= 10 ק"מ!!!2 בנובמבר 2011 בשעה 18:14 #6106igorig
חברתומר, נסה להשתמש במנוע משני Light Cache
הוא יותר מוצלח להדמיות פנים וחוץ באדריכלות.
המונטה קרלו יותר טוב לרינדורים של עצמים קרובים וצילומי מאקרו.מצטרף למשה, LightCache הכי מומלץ בתור מנוע משני עבור הדמיות פנים וחוץ, וגם הכי מהיר שנותן תוצאות מאוד טובות בהתאם לזמן.
2 בנובמבר 2011 בשעה 18:23 #6107igorig
חברהפרמטר שהכי משפיע על תמונה להיות "מגעורנת" זהו פרמטר בהגדרת רינדור :
DMC Sampler – Noise Threshold :
ערך 0.1 מתאים לטסטים
ערך 0.01 – 0.008 מתאים לרינדורים סופיים
ככל שמקטינים ערך, כך התוצאה נהית "חלקה" יותר,אך מצריכה יותר זמן2 בנובמבר 2011 בשעה 19:20 #6108hili19
משתתףlike….!!!
תודה… - מאתתגובות
- הפורום 'פורום ויריי' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.