#9121
ISRAEL3D
חבר

תיקונים:
– זוית צילום גבוהה מדי
– תאורה קצת נשרפת בתקרה
– להוריד למבט גובה עין +1.60

מומלץ:
– להקין FOV לכ-45 ומטה

יופי של עבודה :)