איזה כיף שהתקלה נפתרה!

הצלחנו לפתור את התקלה ביחד! 👍

אנחנו רואים חשיבות גבוהה לרציפות תפקודית של התוכנה שרכשת כדי שאפשר יהיה לנצל את מלוא יכולותיה, יחד עם זאת הנה מספר נקודות חשובות כדי לנסות ולהימנע מתקלות בעתיד:

  1. לפעמים אתחול מחדש (ריסטרט) פותר הכל! תמיד כדאי לנסות לאתחל את המחשב בכל תקלה קטנה כגדולה.
  2. אם בוצע איזשהו שינוי לאחרונה על המחשב שלך בזמן שנוצרה תקלה אנחנו לרוב חושדים בשינוי שעלול להיות עדכון של מערכת הפעלה, החלפת ראוטר או אפילו החלפת מיקום פיזי. בכל מקרה שכזה נסו ליידע אותנו בכל פרט מידע שנראה לכם רלוונטי על מנת שנוכל לחתור לפתרון מהיר ככל האפשר.
  3. לא לבצע שום שינוי בתוכנה כמו עדכון גרסה בזמן פרויקט פעיל! נסו להימנע ככל האפשר מלבצע פעולות טכניות יזומות כמו התקנות מחדש או עדכונים בזמן שיש דד ליין פעיל או פרויקט להגשה. נמתין לתקופה רגועה ונבצע עדכוני תוכנה ביחד.
  4. להשתמש תמיד בפורטלי העזרה שלנו פה באתר. יש לנו פורטל עזרה לסקצ’אפ וגם לפרוגקאד ומערך תמיכה שלם לכל התוכנות שאנחנו משווקים.
  5. לוודא שהגרסה שהורדתם תואמת את הרישיון שבבעלותכם. לא תמיד שמים לב לזה ומורידים גרסה שונה מהגרסה שמופיעה בחוזה הרישיון. כדאי לשים לב לשינוי בין דורות של מוצרי תוכנה.
  6. תמיד כדאי לוודא שאתם מתחברים עם המייל איתו רכשתם את הרישיון. לעיתים קרובות אנחנו מחוברים מהרבה מיילים באותו דפדפן וקל שלא לשים לב להתחברות ממייל שונה.

השאירו לנו משוב

אנחנו פה תמיד בשעות הפעילות ואפילו קצת מעבר. זמינים לכל בקשה ותמיכה וכדאי לדעת איך והיכן אנחנו זמינים כדי לתכנן טוב יותר את התקשורת איתנו שנוכל לסייע לך הכי מהר והכי מדויק שאפשר.

תודה שאתם חלק ממשפחת תלת מימד ישראל ISRAEL3D!

לאמנת השירות שלנו >>>