- מאתתגובות
- 1 בינואר 2016 בשעה 9:41 #5282
שנה אזרחית טובה לכולם. ושבת שלום .עשיתי הדמיה לחדר שינה אשמח להארות והערות תודה מראש :)
1 בינואר 2016 בשעה 19:10 #9059ISRAEL3D
חברהיי משה,
כל הכבוד על ההדמיה המצוינת!
כמה הערות לתיקונים קטנים, אך חשובים:
תאורה – חלר ניכר מהסצנה נשרף וחבל, מציע להוריד ISO (רגישות סרט צילום)
רקע – מציע כן לשרוף לחלוטין את הרקע מבחוץ מכיוון שהדמיות פנים שמצולמות מבפנים בדר"כ לא מצליחות להראות בתמונה אחת גם את הרקע המואר מאוד שבחוץ. יש צלמים שמצלמים פעמיים בשתי חשיפות ומשלבים בפוטושופ, אבל המקרה של צילום ספונטני יותר מוצלח.
גיאומטריה – פאנל חסר לדעתי1 בינואר 2016 בשעה 19:30 #9060אחלה תודה משה , אני יישם את מה שהמלצת לי ויעלה שוב רק בעיה אחת יש לי הגרעון בתמונה איך לדעתך אני יפתור את זה ?
2 בינואר 2016 בשעה 11:44 #9061ISRAEL3D
חבר@moshe2951 wrote:
אחלה תודה משה , אני יישם את מה שהמלצת לי ויעלה שוב רק בעיה אחת יש לי הגרעון בתמונה איך לדעתך אני יפתור את זה ?
תנסה להעלות ערך תחת DMC SAMPLER, בעדינות.. יכול להאריך זמני רינדור משמעותית.
כמו"כ יש מספר פרמטרים אחרים שאפשר לערוך כדי להימנע מגירעון בהדמיות.2 בינואר 2016 בשעה 12:50 #9062כן הפרמטרים ב dcm מעלים משמעותית את זמן הרינדור גם פרמטרים של subdivs בלייט קא`צ מעלים את אותו . בפוטושפ יש אופציה לחדד את התמונה ?
2 בינואר 2016 בשעה 13:21 #9063ISRAEL3D
חברכן, יש אופציה REDUCE NOISE בפילטרים של הרעש
2 בינואר 2016 בשעה 18:37 #9064תודה משה ושבוע טוב
- מאתתגובות
- הפורום 'פורום הדמיות' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.

