מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #4189

    ………………..

    #5630
    משה שמש
    מנהל בפורום

    שמע גלעד, נתת פה בוסט רציני לרמה!
    נראה מ ע ו ל ה ואני בטוח שיש מה לשפר אבל יחסית להתקדמות המתוקשרת שלך אתה אכן מציג פה רמה יחסית גבוהה!
    בהמשך אכתוב הערות

    סחטיין

    #5631
    raz
    חבר

    תשמע , הבדל שמיים וארץ…

    כמה דברים,
    בדקלים נראה כאילו אין גזעים
    הייתי מטפל עוד קצת בחומר ש המסגרת ספה,נראה מט מדי..
    במדרגה השנייה יש ניתוק מהרצפה , אם לא זה נראה שכן

    ברצפה הבהירה אם זה שיש הייתי מראה פסי ניתוק, לא חושב שיש פלטות שיש כ"כ גדולות

    סה"כ יפה מאוד

    #5632

    תודה: ) לגבי הגזעים ניקיתי טקסטורות אחרי שנתתי שם לכל טקסטורה במודל ורק לגזעים לא שמתי לב:)
    ולגבי המדרגות כן יש להם בכוונה ניתוק… ניתוקים זה סקסי!
    ולגבי השיש צודק! אשמח להפנייה לטקסטורות שיש של סטים נורמליות כי לא מצאתי הרבה:)

    #5633
    raz
    חבר

    אתר מעולה לטקסטורות, צריך להרשם
    http://www.cgtextures.com/

    הייתי ממליץ גם לעשות ניתוק פיזי
    לבנות ממש מרצפות. ..

    #5634
    משה שמש
    מנהל בפורום

    היי גלעד,

    קודם כל ולכולם: אפשר להעלות תמונות ענקיות לפורום, תעזרו בתכונה הזו כמו שגלעד נעזר. אני למשל פתחתי את ההדמיה של גלעד וראיתי אותה על מסך מלא!

    הנה ההערות שלי:
    מבחינת התאורה אתה כמעט סגור, היא נראית מצוין מלבד תחום שקצת נשרף ליד החלון.
    באשר למיפוי חומרים: המנורה מושכת אש, המיפוי שלה לא טוב. נסה להשתמש ב-projected;
    הספות אנמיות מדי, אם הן נמצאות בקו מול החלון והזווית של המצלמה, הייתי מוסיף להן ריפלקשן של עור.
    נסה לעשות חלוקות של חלון בלגי ולא אלמנטים מהוססים. אם זה אלומיניום דק, שיהיה דק, אם זה בטון, שיהיה מאסיבי.
    תן חוזק ל- IES קצת.

    ואתה מסודר!

מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
  • הפורום 'פורום ויריי' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.