מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 18 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #4353
    tim5tim1
    חבר

    לא מצליחה להכניס תאורה מבחוץ
    הוספתי תמונה של אחד הנסיונות הראשונים… הצלחתי לשפר את החומרים והתאורב קצת אבל עדיין אין לי אור שמש ויש ויטרינה גדולה בצד ימין של המצלמה הפונה לים – כך שצריך להיכנס הרבה אור!
    אשמח לכל עצה!
    תודה!!!

    #6204
    ISRAEL3D
    חבר

    לפי דעתי יש מצב שהמצלמה לא מכניסה יותר אור דרך העדשה.
    נסי לווסת ערכי צילום: להגדיל ISO לכ-600, להוריד SHUTTER SPEED לערכים של משהו כמו 100, להגדיל APERTURE לכ-10. ואז תעלי לכאן רינדור ונמשיך משם!

    בהצלחה

    #6205
    tim5tim1
    חבר

    תודה רבה!!!
    כפי שאתה רואה הרבה יותר מואר, אך עדיין לא נראה כאילו נכנס אור מבחוץ וגם אין צל על הרצפה מהרהיטים.
    עם החומרים גם לא ממש מסתדר לי, אשמח לקצת עצות לשיפור…
    בגופי תאורה למשל, הכנסתי קרמיקה לבנה שמשום מה לא יוצאת לי לבנה
    בשולחנות הצלחתי לשנות את הטקסטורה אבל אני לא מצליחה לתת לחומר מעט השתקפות, זה יוצא לי מבריק מידיי
    וכפי שאתה רואה יש עוד הרבה בעיות אז כל מה שעולה על רוחך
    תודה ויום טוב!!!!

    #6206
    ISRAEL3D
    חבר

    באמת רואים שיפור אדיר.
    עכשיו כדאי להכניס יותר אור מבחוץ, הייתי ממליץ קודם כל לצבוע את החלונות בזכוכית. את יכולה לגשת להורדות > חומרים לויריי > VISMAT שם תמצאי חומר זכוכית מוכן לרנדר מסוג VISMAT.
    אחרי שצבעת את החלונות, נלך ללשונית GLOBAL ILLUMINATION ושם תחת ENVIRONMENT נגדיר אור GI.
    שם כדאי להגדיר משהו כמו הגדרות ברירת המחדל.. שמש ישירה, ומשם לווסת פחות או יותר ב-MULTIPLIER.
    בהצלחה
    תעלי עוד רנדר ונמשיך!

    #6207
    tim5tim1
    חבר

    הGI היה דלוק, שיחקתי עוד קצת עם ההגדרות וזה השתפר עוד… אבל עכשיו נראה לי שהחלונות משתקפים מידיי
    וכל הרינדור נראה שטוח, לא נראה חיי
    המלצות?

    #6208
    tim5tim1
    חבר

    התמונה העליונה היא האחרונה (הן עלו הפוך)

    #6209
    ISRAEL3D
    חבר

    אני חושב שכדאי להחליש את התאורה הצהובה, או להלבין אותה קצת כי היא דומיננטית מדי ומשטיחה את כל הסצנה לכדי גוון אחד.
    נסי להלבין את האור כך הוא "ימסור" את הצבע האמיתי של שאר האלמנטים הצבועים.

    #6210
    igorig
    חבר

    יש לך פתחים שדרכם יכול להיכנס אור טבעי, אותו GI שהפעלת?מצד ימין,למשל, של הסצנה או מאחורי המצלמה, אפשר פשוט פתוח נוסף כדי שיכנס אור טבעי, במפות של GI ו-BG תציבי מפות שמש וצריך לוודא שחלונות אכן שקופים

    #6211
    tim5tim1
    חבר

    כשאני נכנסת למפות רשום לי SUNLIGHT ויש אופציה לבחור PLUGIN שלא קיים אצלי במחשב כנראה…
    יכול להיות שהבעיה היא באמת החלונות, אני אנסה לבדוק את זה
    לגבי ההשתקפות על החלונות הפנימיים, איך אני מנמיכנ לחומר את ההשתקפות? ו
    יכול להיות שהכחול הזה שמופיע שם זה הבחוץ? ואם כן איך אני משנה את הצבע מבלי להכניס תמונה? והאם הצבע תלוי בשעה של היום?

    תודה!!!! :)

    #6212
    ISRAEL3D
    חבר

    היי נועה
    הפלאגין לא משנה, אמור להיות לך אבל שם VRAYSUN או משהו בסגנון שזה בעצם השמש של הויריי.
    יכול מאוד להיות שהחלונות לא משקפים טוב אור מבחוץ, שכן מקור אור חיצוני אמור להיות עוצמת האור הגדולה ביותר בחלל.
    נסי להפעיל את תצוגת פאות: MONOCHROME וכך תוכלי לראות האם הפאות הפוכות (ספר ויריי – פרק ראשון עמוד 10). אם הפוכות – קליק ימני על פאה > Reverse Faces.
    הצבע משתנה עם השעה, שעות ערביים = שמש צהבהבה וכן הלאה. גם זה כתוב בספר בעמוד 20 Vray for SketchUp- תוסף הרינדור להדמיות.

מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 18 סה״כ)
  • הפורום 'פורום ויריי' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.