מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 14 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #5333
    yohai157359
    חבר

    צהרים טובים,

    יש לי כמה שאלות לגבי הדמיה שאני עושה
    מצורפת ההדמיה ותמונת תלת מימד מהסקאצאפ ללא רינדור
    1. אני לא מצליח להציג בהדמיה את האור שנכנס מבחוץ דרך התריס (כל החלק של התנור והמזווה)
        לא משנה כמה אני משנה את אפשרויות הצל (שעות היום והחודשים) זה לא משתנה לי בהדמיה
    2. לא מצליח להציג חומר של עור כמו שצריך (כיסאות בר בורדו) אני משחק עם הBUMP ועדיין זה      מציג את זה מגורען בלי שום אלמנט של עור.
    3. בלי קשר לשאלות אשמח לקבל הערות/הארות לגבי ההדמיה בכלל מה אני יכול לתקן (בתאורה       לדוגמה אני עדיין מרגיש שאני ממש חלש)

    תודה רבה ושבת שלום לכולם

    #9384
    ISRAEL3D
    חבר

    @liron2010 wrote:

    צהרים טובים,

    יש לי כמה שאלות לגבי הדמיה שאני עושה
    מצורפת ההדמיה ותמונת תלת מימד מהסקאצאפ ללא רינדור
    1. אני לא מצליח להציג בהדמיה את האור שנכנס מבחוץ דרך התריס (כל החלק של התנור והמזווה)
        לא משנה כמה אני משנה את אפשרויות הצל (שעות היום והחודשים) זה לא משתנה לי בהדמיה
    2. לא מצליח להציג חומר של עור כמו שצריך (כיסאות בר בורדו) אני משחק עם הBUMP ועדיין זה      מציג את זה מגורען בלי שום אלמנט של עור.
    3. בלי קשר לשאלות אשמח לקבל הערות/הארות לגבי ההדמיה בכלל מה אני יכול לתקן (בתאורה       לדוגמה אני עדיין מרגיש שאני ממש חלש)

    תודה רבה ושבת שלום לכולם

    היי לירון,
    אחלה עבודה! יופי של נקודת מוצא! בוא נתייחס לעומקם של דברים:
    1. תאורה טבעית ותאורה בכלל – אחד התחומים החשובים. נסה לחזור להגדרות המחדל או לבדוק מה מופיע לך תחת GI בלשונית ENVIRONMENT. ממליץ שתצלם מה קורה שם ותעלה צילומסך שנוכל לסייע יותר לעומק.
    אם שמש חודרת במודל סקצ'אפ היא אמורה להיראות גם ברינדור.
    2. לאיזה אלמנט אתה מנסה להשיג עור? במרחק גדול מדי אתה לא ממש אמור לראות טקסטורה של עור אבל אם אתה מצלם מקרוב כן כדאי להשקיע בטקסטורה. נסה להוריד דרך החומרים שצורפו לספר הלימוד חומר של עור ואז תוכל לערוך אותו די בקלות.
    3. הערות כלליות:
    3א – תאורה קודם- יותר חוזק יותר אור (אולי להכניס יותר אור מהמצלמה הפיזיקלית על ידי הגברת ISO והנמכת SHUTTER לכ-120.
    3ב – החומרים נראים טוב. לגבי העיצוב הייתי מנסה להציג מעט צבעים ופחות צבעים בוהקים כמו הירוק על הספר.
    3ג – המקרר לא משכנע. כדאי או לבנות אחד מאפס או להוריד מודל הרבה יותר מפורט.
    3ד – הייתי מוותר על אפקט חומר עם TOON להדגשת קווי המתאר. זה נחמד לסקצ'אפ אבל לגמרי לא ריאליסטי בשום צורה ולא מחקה שום תכונה מהעולם האמיתי.

    ממתין לעדכונים..

    #9385
    yohai157359
    חבר

    תודה רבה על המענה

    1. מצורף צילום מסך עם הגדרות GI
    2. לכיסאות בר הבורדו, אין לי בעיה שהטקסטורה נראית חלש מרחוק אבל הכל נראה מאוד מגורען כזה ולא ברור (זה חומר VISMAT מוכן של עור)
    3. הISO על 400 והSHUTTER על 30
    3ב.כמובן שכל הצבעים לא יהיו בסופו של דבר, אני עובד עם הרבה חומרים כדי לנסות ללמוד את ההגדרות שלהם אבל בהדמיה הסופית החומרים והסוגים של גופי התאורה ככל הנראה ישתנו
    3ג. מתקן ושולח בהדמיה מתוקן
    3ד. איזה חומר עם TOON ?

    שוב תודה

    #9386
    ISRAEL3D
    חבר

    @liron2010 wrote:

    תודה רבה על המענה

    1. מצורף צילום מסך עם הגדרות GI
    2. לכיסאות בר הבורדו, אין לי בעיה שהטקסטורה נראית חלש מרחוק אבל הכל נראה מאוד מגורען כזה ולא ברור (זה חומר VISMAT מוכן של עור)
    3. הISO על 400 והSHUTTER על 30
    3ב.כמובן שכל הצבעים לא יהיו בסופו של דבר, אני עובד עם הרבה חומרים כדי לנסות ללמוד את ההגדרות שלהם אבל בהדמיה הסופית החומרים והסוגים של גופי התאורה ככל הנראה ישתנו
    3ג. מתקן ושולח בהדמיה מתוקן
    3ד. איזה חומר עם TOON ?

    שוב תודה

    יופי, מעולה שהעליתי כי למעשה מה שגורם לשמש שלא לחדור פנימה הוא הגודל שנתת לה. נסה לתת SIZE של כ 2-3 ולכוון את השמש שתכנס בממשק של סקצ'אפ.
    הייתי גם מחזק משמעותית את GI לכ-3-5 ומפצה במצלמה. זה יגרום ליותר אור להיכנס לסצנה.
    כדי לדמות חומר עם השתפקות בצורה מיטבית אתה צריך לכוון את ה-SUBDIVS של מפת הריפלקשן שלו לכ-16 ומעלה. אם זה אלמנט קרוב עדיף אפילו 32 ומעלה. קח בחשבון שזה יגרום לזמני רינדור ארוכים יותר, אבל לדעתי זה שווה את המאמץ.
    לגבי TOON – אתה בסדר.

    #9387
    yohai157359
    חבר

    אחרי כמה שינויים…
    התאורה בחלל טובה משמעותית (סוף סוף) אבל משום מה עדיין לא רואים את הצל על הארונות כמו בסקאצ'אפ
    הורדתי קצת את הצבעים וחיזקתי את החומרים והחלפתי מקרר (למרות שהוא עדיין נראה לי קצת כמו תמונה מודבקת)

    #9388
    ISRAEL3D
    חבר

    אוקיי, קודם כל, אם אני שם את שתי ההדמיות שהעליתי ומזפזפ – שיפור ניכר! שים לב, ולקוראינו הסמויים: תאורה היא אלמנט מכריע!! תאורה טובה ומאוזנת עם ערכי צילום טובים מבטיחים הדמיה מצוינת!!

    לגבי כתם השמש- מה גודל השמש כרגע שמוגדר אצלך?
    האם מיקמת משהו שעלול לחסום את השמש?
    במקומות שבהם כן נכנס אור טבעי- מאיזה כיוון הוא מגיע?
    צלם את המודל מבחוץ ותדגים את כל הפתחים לחוץ.

    #9389
    yohai157359
    חבר

    מצורפות תמונות מהמודל עם השמש מבפנים ומבחוץ
    בתפריט shadows מוגדר LIGHT 80 ו-DARK 60
    לא מסומן use sun for shading (למרות שניסיתי גם עם סימון)

    #9390
    ISRAEL3D
    חבר

    תצלם שוב את תמונת הסקצ'אפ מבפנים לכיוון החלון במצב MONOCHROME של סקצ'אפ.

    #9391
    yohai157359
    חבר

    כשאני מעביר למונוכרום בסקאצאפ אני רואה את השמש בתוך החלל
    אבל כשאני שומר את זה כקובץ היא לא מופיעה
    צירפתי לך תמונה ששמרתי (111) וצילום מסך (222)

    תודה

    #9392
    ISRAEL3D
    חבר

    מעניין. אתה אומר שברינדור אין כתם שמש. מה קורה אם אתה מעלים את החלון ב-HIDE ומשאיר פתח ואז מרנדר?

מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 14 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.