מוצגות 9 תגובות – 1 עד 9 (מתוך 9 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #4377

    חברה שלום!!
    ראשית לא להיכנס לתרדמת בפורומים,למרות החורף אנחנו עדיין לא דובים:)אז תתעוררו!!!!!!!!!!!!!!!!
    לעיניננו!!
    כשאני בונה קומפוננט של חלון!! יש לציין קומפוננט נדבק למישורים!!!
    מה שקורה שלמישור בודד(קיר ללא עובי) הוא נדבק נפלא ואז רואים דרך הזכוכית
    ברגע שיצרתי קיר נניח 20 ס"מ (דו מישורי בסקצאפ)אז יש התנגשות מישורים של הקיר והזכוכית
    מה שמייצר חוסר שקיפות מבוקשת
    לכל אלה שיגידו שיש פלאגין מייצר חלונות אענה "לא אוהב אותו " :))
    בבקשה ,המלצות,ייעוץ וכו'
    סופש נעים לכולםםםם

    #6271
    ISRAEL3D
    חבר

    רוסלן אתה מדבר על קומפוננטים שיודעים לפתוח פתחים בקירות וכד'?

    #6272

    בהחלט כן!!!
    אגב תודה על ההעלאה בדרגה!!!:))
    מה אני עכשיו? סרן אן רב סרן?

    #6273

    עזרה מישהווו??

    #6274
    ISRAEL3D
    חבר

    רוסלן,

    אמנם לא התנסיתי בזה הרבה אבל כל העניין ביצירת קומפוננט שיודע לפעור פתחים בקירות וכדומה הוא סימון V תחת אופציית CUT OPENING.

    #6275
    ISRAEL3D
    חבר

    חוץ מסימון V על CUT OPENING, חשובים שני דברים נוספים:

    חובה לסמן GLUE TO ו כאן עדיף לסמן ANY.
    CHANGE AXES יש להתאים את המישור האפור (החותך) שיהיה מקביל למישור הנחתך.

    בהצלחה רוסלן

    #6276

    מושיקו היקר!!!!
    אני עובד עם הטכניקה הזאת וכך אני מיישם
    הבעיה נוצרת כשאני מדביק למישור כפול קיר בעובי מסויים

    #6277
    ISRAEL3D
    חבר

    @ruslan wrote:

    מושיקו היקר!!!!
    אני עובד עם הטכניקה הזאת וכך אני מיישם
    הבעיה נוצרת כשאני מדביק למישור כפול קיר בעובי מסויים

    זה הבעסה. אני אישית לא הצלחתי לפעור פתח אוטומטי בקיר עם עובי. אבל יש פתרון אפשרי שלא בחנתי עדיין, רק חשבתי עליו:
    לבנות שני קומפוננטים CUT OPENING אחד מכל צד- אפשר שלאחד מהם יהיו הגליפים (דפנות העובי קיר) והשני יהיה רק מסגרת שפותחת פתח.

    אה??

    #6278
    ISRAEL3D
    חבר

    כמו כן אפשר לבנות את החלון כבר כך כחלון מלא כולל הכל, ואז לחלק אותו לשתי דפנות – קדמית פותחת פתח ואחורית פותחת פתח.
    סתם תהייה לגבי סדר הפעולות…

מוצגות 9 תגובות – 1 עד 9 (מתוך 9 סה״כ)
  • הפורום 'פורום סקצ'אפ' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.