- מאתתגובות
- 20 באוגוסט 2015 בשעה 14:52 #5189
כשאני עושה פרוקסי האובייקט עצמו מקבל משקל גדול יותר בזיכרון, אני לא כל כך מבינה איך זה מקל האם רק ברינדור? האם שווה לעשות פרוקסי רק מכמות מסויימת של אותו אובייקט?
תודה20 באוגוסט 2015 בשעה 15:50 #8461ISRAEL3Dחבר@tbar wrote:
כשאני עושה פרוקסי האובייקט עצמו מקבל משקל גדול יותר בזיכרון, אני לא כל כך מבינה איך זה מקל האם רק ברינדור? האם שווה לעשות פרוקסי רק מכמות מסויימת של אותו אובייקט?
תודהמקרה מעניין. כי פרוקסי מציג פחות פוליגונים מאשר הקומפוננט שהיה טרם הפרוקסי.
מה שכן, בעת ייצוא פרוקסי אפשר לבחור מכמה פוליגונים אנחנו רוצים את ה״ייצוג״ שלו.
בעת הייצוא אפשר להגדיר כמות ולייצא. בספר זה מוסבר בפירוט.20 באוגוסט 2015 בשעה 17:07 #8462מה כמות הפוליגונים הרצויה? אני רואה שהברירת מחדל היא 100
20 באוגוסט 2015 בשעה 17:11 #8463בנוסף אני רואה שהקובץ שבו יצרתי את הפרוקסי (ניסיתי בקובץ חדש וריק כמובן) יותר גדול מקובץ חדש שייבאתי את אותו הפרוקסי אליו. לא מבינה מה ההסבר לזה? אני מדברת אל הקובץ SKP ולא VRMESH
23 באוגוסט 2015 בשעה 17:40 #8464ISRAEL3Dחבר@tbar wrote:
מה כמות הפוליגונים הרצויה? אני רואה שהברירת מחדל היא 100
מה שנקבע על ידי המתכנת של ויריי הוא 100 וזה בסדר גמור. זה לא בסדר ש:
א. יש מעט מדי פוליגונים והפרוקסי כמעט ונעלם
ב. יש יותר מדי פוליגונים והפרוקסי עדיין מעיק על המודל…25 באוגוסט 2015 בשעה 18:19 #8465שאלה חדשה, אני הפכתי את כל הצמחיה שלי לפרוקסי וכל הצבעים משתנים כשאני מייבאת אותם?
אני ממש מתוסכלת25 באוגוסט 2015 בשעה 18:51 #8466ISRAEL3Dחבר@tbar wrote:
שאלה חדשה, אני הפכתי את כל הצמחיה שלי לפרוקסי וכל הצבעים משתנים כשאני מייבאת אותם?
אני ממש מתוסכלתגם אנחנו. זה באג שאני מאוד מקווה שיסדרו בגרסה הבאה!
25 באוגוסט 2015 בשעה 20:29 #8467אז אתה מליץ לעשות פרוקסי בקובץ מבלי לייבא או זה לא יעזור?
26 באוגוסט 2015 בשעה 5:05 #8468ISRAEL3Dחבר@tbar wrote:
אז אתה מליץ לעשות פרוקסי בקובץ מבלי לייבא או זה לא יעזור?
לא הבנתי את השאלה.
ממליץ לעבוד כך בכל פרויקט:
לייבא מודל רגיל
להפוך אותו לפרוקסי
לשכפללהימנע מייבוא פרוקסי vrmesh ישירות דרך הממשק של ויריי כי הוא לא מציג את החומרים כמו שצריך.
26 באוגוסט 2015 בשעה 5:47 #8469תודה , כן זה מה ששאלתי .
- מאתתגובות
- הפורום 'פורום ויריי' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.