מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 26 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #5088
    zlicha
    חבר

    שלום לכולם, אני חדש פה, אבל לא במקצוע…
    עד היום השתמשתי במקסוול האגדית והאיטית, וכעת עברתי לוויריי,
    ויש לי שאלה (ראשונה…:)):
    אני רוצה לרנדר בתוך בית עם מפתח עדשה לא מדיי רחב,
    דבר שאינו הגיוני ודורש לצאת מחוץ למבנה.
    אם אני מציב חתך (סקשיין ) בסקצ'אפ, זה מכניס לי אור דרכו, דבר
    שאני לא רוצה. מאידך, אני כן רוצה אור יום בסצנה. במנועים אחרים 
    יש מושג של ZCLIP כלומר צילום דרך קירות לפי הגדרת מרחק), האם גם כאן?

    תודה מראש לעונים!

    #8095
    ISRAEL3D
    חבר

    @GolanArt wrote:

    שלום לכולם, אני חדש פה, אבל לא במקצוע…
    עד היום השתמשתי במקסוול האגדית והאיטית, וכעת עברתי לוויריי,
    ויש לי שאלה (ראשונה…:)):
    אני רוצה לרנדר בתוך בית עם מפתח עדשה לא מדיי רחב,
    דבר שאינו הגיוני ודורש לצאת מחוץ למבנה.
    אם אני מציב חתך (סקשיין ) בסקצ'אפ, זה מכניס לי אור דרכו, דבר
    שאני לא רוצה. מאידך, אני כן רוצה אור יום בסצנה. במנועים אחרים 
    יש מושג של ZCLIP כלומר צילום דרך קירות לפי הגדרת מרחק), האם גם כאן?

    תודה מראש לעונים!

    היי גולן
    לדעתי הדבר אינו אפשרי. מה שכן תוכל להסתיר חלק מהגיאומטריה וליצור פאס של ZDEPTH ולצלם מרחוק אוביקט בטווח עומק שדה שתבחר.
    אפשר לעשות זאת גם במצלמה וגם בפוסט עם ערוץ ZDEPTH
    לגבי אור יום – אם אין לך צורך בו בטל אותו באופן זמני.

    בהצלחה!

    #8096
    zlicha
    חבר

    אני לא מבין איך הZDEPTH קשור לשאלה שלי, בכל
    אופן, אני מבין ממך שאם אני רוצה לצלם דרך חתך, (וכמובן
    לא רוצה שזה יראה דרך החתך למיתבונן), אני צריך לוותר זמנית על אור
    היום, ואז מה? לזייף אותו בעצם? ומה יהיה אם ארצה שמש ישירה
    דרך החלון למשל, אז גם אותה אזייף?!

    תודה על התשובות!

    #8097
    ISRAEL3D
    חבר

    @GolanArt wrote:

    אני לא מבין איך הZDEPTH קשור לשאלה שלי, בכל
    אופן, אני מבין ממך שאם אני רוצה לצלם דרך חתך, (וכמובן
    לא רוצה שזה יראה דרך החתך למיתבונן), אני צריך לוותר זמנית על אור
    היום, ואז מה? לזייף אותו בעצם? ומה יהיה אם ארצה שמש ישירה
    דרך החלון למשל, אז גם אותה אזייף?!

    תודה על התשובות!

    כרגע אל תוותר על כלום, תעלה צילום מסך של המודל ושל המבט המרונדר הרצוי בסקצ'אפ.

    #8098
    zlicha
    חבר

    בבקשה:
    בתמונה העליונה, הייתי חייב להשתמש בעדשה רחבה, כדי לקבל
    את הרוחב הנדרש, ובשניה, את אותו הרוחב, רק בצילום מרחוק, דרך הקיר
    (פוקל נורמאלי יותר…)

    #8099
    ISRAEL3D
    חבר

    אוקיי, תסביר שוב עכשיו לאור התמונה, איזו תוצאה אתה מחפש ולמה היא יותר קרובה, לתמונה הראשונה או השנייה?
    אילו חלקים מהסצנה נחתכים? מהיכן אתה רוצה שיכנס אור טבעי ואיפה הקיר שאתה אמור לראות דרכו?
    צילום של המודל מרחוק יכול לעזור כאן

    #8094
    zlicha
    חבר

    בתמונה העליונה, אני בתוך הבית, ואני מצלם עם עדשה מאד רחבה,
    כמו עין הדג, רק בלי העיוות. בתמונה השניה, אני מצלם עם זום די נורמאלי, כמו 35מ"מ
    (ב"פול פריים"), אבל הייתי צריך להסתיר קירות, כדי שהמצלמה תצלם לי דרך הקירות החיצוניים.

    בעולם האמיתי, באמת אי אפשר לצאת, וחייבים להשתמש עם עדשה רחבה, מאידך,
    בבתים קטנים, זה מאד מעוות לצלם בעדשה רחבה ברינדור, לכן אם הייתי יכול לצאת
    מהמבנה ולצלם דרך הקירות תמונה שטוחה יותר, כמו במקסוול ובפריי-רנדר למשל, זה
    היה פנטסטי.
    עוד יותר טוב היה, אם אפשר היה לצלם דרך חתך, כך שוויריי היתה יודעת שאין משמעות
    לחתך מבחינת האור, והוא כאילו איננו קיים.

    #8100
    zlicha
    חבר

    עכשיו אני רואה שכתוב לי סקצ'אפיסט מתחיל… :)
    8-9 שנים זה מתחיל?! :-)

    #8101
    ISRAEL3D
    חבר

    @GolanArt wrote:

    עכשיו אני רואה שכתוב לי סקצ'אפיסט מתחיל… :)
    8-9 שנים זה מתחיל?! :-)

    רוצה דירוג יותר גבוה?
    קדימה, תבוא כל יום, תעזור לאנשים, תלמד תוך כדי.
    שאני עוזר לאנשים אני חוקר, זה משאיר אותי בעניינים בין אם אני רוצה ובין אם לאו.
    קח את ההצעה ברצינות!

    #8102
    zlicha
    חבר

    בשמחה רבה! תמיד שמח לעזור.

מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 26 סה״כ)
  • הפורום 'פורום ויריי' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.