-
מאתתגובות
-
21 בפברואר 2015 בשעה 22:51 #5088zlichaחבר
שלום לכולם, אני חדש פה, אבל לא במקצוע…
עד היום השתמשתי במקסוול האגדית והאיטית, וכעת עברתי לוויריי,
ויש לי שאלה (ראשונה…:)):
אני רוצה לרנדר בתוך בית עם מפתח עדשה לא מדיי רחב,
דבר שאינו הגיוני ודורש לצאת מחוץ למבנה.
אם אני מציב חתך (סקשיין ) בסקצ'אפ, זה מכניס לי אור דרכו, דבר
שאני לא רוצה. מאידך, אני כן רוצה אור יום בסצנה. במנועים אחרים
יש מושג של ZCLIP כלומר צילום דרך קירות לפי הגדרת מרחק), האם גם כאן?תודה מראש לעונים!
22 בפברואר 2015 בשעה 6:22 #8095ISRAEL3Dחבר@GolanArt wrote:
שלום לכולם, אני חדש פה, אבל לא במקצוע…
עד היום השתמשתי במקסוול האגדית והאיטית, וכעת עברתי לוויריי,
ויש לי שאלה (ראשונה…:)):
אני רוצה לרנדר בתוך בית עם מפתח עדשה לא מדיי רחב,
דבר שאינו הגיוני ודורש לצאת מחוץ למבנה.
אם אני מציב חתך (סקשיין ) בסקצ'אפ, זה מכניס לי אור דרכו, דבר
שאני לא רוצה. מאידך, אני כן רוצה אור יום בסצנה. במנועים אחרים
יש מושג של ZCLIP כלומר צילום דרך קירות לפי הגדרת מרחק), האם גם כאן?תודה מראש לעונים!
היי גולן
לדעתי הדבר אינו אפשרי. מה שכן תוכל להסתיר חלק מהגיאומטריה וליצור פאס של ZDEPTH ולצלם מרחוק אוביקט בטווח עומק שדה שתבחר.
אפשר לעשות זאת גם במצלמה וגם בפוסט עם ערוץ ZDEPTH
לגבי אור יום – אם אין לך צורך בו בטל אותו באופן זמני.בהצלחה!
22 בפברואר 2015 בשעה 7:45 #8096zlichaחבראני לא מבין איך הZDEPTH קשור לשאלה שלי, בכל
אופן, אני מבין ממך שאם אני רוצה לצלם דרך חתך, (וכמובן
לא רוצה שזה יראה דרך החתך למיתבונן), אני צריך לוותר זמנית על אור
היום, ואז מה? לזייף אותו בעצם? ומה יהיה אם ארצה שמש ישירה
דרך החלון למשל, אז גם אותה אזייף?!תודה על התשובות!
22 בפברואר 2015 בשעה 11:38 #8097ISRAEL3Dחבר@GolanArt wrote:
אני לא מבין איך הZDEPTH קשור לשאלה שלי, בכל
אופן, אני מבין ממך שאם אני רוצה לצלם דרך חתך, (וכמובן
לא רוצה שזה יראה דרך החתך למיתבונן), אני צריך לוותר זמנית על אור
היום, ואז מה? לזייף אותו בעצם? ומה יהיה אם ארצה שמש ישירה
דרך החלון למשל, אז גם אותה אזייף?!תודה על התשובות!
כרגע אל תוותר על כלום, תעלה צילום מסך של המודל ושל המבט המרונדר הרצוי בסקצ'אפ.
22 בפברואר 2015 בשעה 18:32 #8098zlichaחברבבקשה:
בתמונה העליונה, הייתי חייב להשתמש בעדשה רחבה, כדי לקבל
את הרוחב הנדרש, ובשניה, את אותו הרוחב, רק בצילום מרחוק, דרך הקיר
(פוקל נורמאלי יותר…)22 בפברואר 2015 בשעה 19:48 #8099ISRAEL3Dחבראוקיי, תסביר שוב עכשיו לאור התמונה, איזו תוצאה אתה מחפש ולמה היא יותר קרובה, לתמונה הראשונה או השנייה?
אילו חלקים מהסצנה נחתכים? מהיכן אתה רוצה שיכנס אור טבעי ואיפה הקיר שאתה אמור לראות דרכו?
צילום של המודל מרחוק יכול לעזור כאן22 בפברואר 2015 בשעה 20:52 #8094zlichaחברבתמונה העליונה, אני בתוך הבית, ואני מצלם עם עדשה מאד רחבה,
כמו עין הדג, רק בלי העיוות. בתמונה השניה, אני מצלם עם זום די נורמאלי, כמו 35מ"מ
(ב"פול פריים"), אבל הייתי צריך להסתיר קירות, כדי שהמצלמה תצלם לי דרך הקירות החיצוניים.בעולם האמיתי, באמת אי אפשר לצאת, וחייבים להשתמש עם עדשה רחבה, מאידך,
בבתים קטנים, זה מאד מעוות לצלם בעדשה רחבה ברינדור, לכן אם הייתי יכול לצאת
מהמבנה ולצלם דרך הקירות תמונה שטוחה יותר, כמו במקסוול ובפריי-רנדר למשל, זה
היה פנטסטי.
עוד יותר טוב היה, אם אפשר היה לצלם דרך חתך, כך שוויריי היתה יודעת שאין משמעות
לחתך מבחינת האור, והוא כאילו איננו קיים.22 בפברואר 2015 בשעה 22:39 #8100zlichaחברעכשיו אני רואה שכתוב לי סקצ'אפיסט מתחיל… :)
8-9 שנים זה מתחיל?! :-)23 בפברואר 2015 בשעה 19:55 #8101ISRAEL3Dחבר@GolanArt wrote:
עכשיו אני רואה שכתוב לי סקצ'אפיסט מתחיל… :)
8-9 שנים זה מתחיל?! :-)רוצה דירוג יותר גבוה?
קדימה, תבוא כל יום, תעזור לאנשים, תלמד תוך כדי.
שאני עוזר לאנשים אני חוקר, זה משאיר אותי בעניינים בין אם אני רוצה ובין אם לאו.
קח את ההצעה ברצינות!24 בפברואר 2015 בשעה 6:34 #8102zlichaחברבשמחה רבה! תמיד שמח לעזור.
-
מאתתגובות
- הפורום 'פורום ויריי' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.