- מאתתגובות
- 23 בדצמבר 2011 בשעה 20:17 #4419
albinaa
חברשלום,
התחלתי לרנדר מודל מאוד מורכב של מטבח, המכיל הרבה חומרים עם רפלקשנס וגופים עמוסי פרטים.
הרינדור רץ כמעט 24 שעות, שבשלבים הממש אחרונים שלו הוא נתקע וקיימת הודעת שגיאה:
unable to creat error report
Please verify there is enough space in your TEMP folderההגדרות שאני מרנדרת איתם הם ההגדרות שהורדתי מהאתר, ברמת ה israel3d_interior_good. חשוב לציין שרינדור של 1020X780 פיקסלים הסתיים בהצלחה, וכשהעלתי ל1280X960 הרינדור קרס לקראת הסוף.
למה זה קורה? איזה רכיב בחומרה קשור לקריסה? מה ניתן לעשות כדי לפתור את הבעיה?
23 בדצמבר 2011 בשעה 20:29 #6401ISRAEL3D
חבר@anattalm wrote:
שלום,
התחלתי לרנדר מודל מאוד מורכב של מטבח, המכיל הרבה חומרים עם רפלקשנס וגופים עמוסי פרטים.לא כדאי להעמיס על הסצנה יותר מדי פרטים, שכן סקצ'אפ היא תוכנה שלא תוכננה ל-64 ביט, מה שאומר שיש לה מגבלות תכנתיות עד למיצוי של כל המשאבים. ממליץ לנקות כל מה שרק אפשר.
@anattalm wrote:
הרינדור רץ כמעט 24 שעות, שבשלבים הממש אחרונים שלו הוא נתקע וקיימת הודעת שגיאה:
unable to creat error report
Please verify there is enough space in your TEMP folder24 שעות זה ה ר ב ה יותר מדי! אין מצב שרינדור סופי לוקח יותר מ-4-5 שעות מקסימום לילה בלי לגעת.
כמו שאמרתי, אני ממליץ לנקות את השרטוט מעצמים מיותרים וכאלו שגוזלים משאבי חישוב.
השגיאה אומרת שאין לך מספיק מקום פנוי (דיסק טיוטה או "מרחב תמרון") בכונן הקשיח של הווינדוס שם נמצאת תיקיית TEMP. כדאי גם באופן כללי לנקות את התיקייה, ולמחוק כל תוכן לא רלוונטי מהכונן הזה!ממליץ בחום על תוכנה חינמית שמנקה את המחשב שנקראת CCLEANER. מיד אצרף קישור אליה בהודעה נפרדת.
@anattalm wrote:
ההגדרות שאני מרנדרת איתם הם ההגדרות שהורדתי מהאתר, ברמת ה israel3d_interior_good. חשוב לציין שרינדור של 1020X780 פיקסלים הסתיים בהצלחה, וכשהעלתי ל1280X960 הרינדור קרס לקראת הסוף.
למה זה קורה? איזה רכיב בחומרה קשור לקריסה? מה ניתן לעשות כדי לפתור את הבעיה?זה בסדר שהשתמשת בקובץ VISOPT מוכן, אבל הבעיה נובעת מקוצר במשאבי מחשב. מה גם שהרזולוציה שאת מרנדר איתה דיי נמוכה (התמונה לא באיכות דפוס, נגיד ככה).
באופן כללי, ממליץ לנקות ובמיוחד בכונן C (אלא אם כן הווינדוס מותקן על כונן בשם אחר), ולהוריד את התוכנה CCLEANER ולהריץ אותה פעם אחת.בהצלחה!
24 בדצמבר 2011 בשעה 13:55 #6402albinaa
חברהעניין הזה, שסקצ'אפ לא מתוכנתת ל64 ביט, ולפי מה שהבנתי הווירי של סקצ'אפ לא מואץ ככה שהוא מנצל את הכרטיס הגרפי בזמן הרינדור אלא את המעבד- זה מאוד מתסכל! ממש גורם לפזול לכיוון ריינו או מקס. יש לך מושג אם יש כוונות לשפר את זה מתישהו?
24 בדצמבר 2011 בשעה 20:41 #6403ISRAEL3D
חבר@anattalm wrote:
העניין הזה, שסקצ'אפ לא מתוכנתת ל64 ביט, ולפי מה שהבנתי הווירי של סקצ'אפ לא מואץ ככה שהוא מנצל את הכרטיס הגרפי בזמן הרינדור אלא את המעבד- זה מאוד מתסכל! ממש גורם לפזול לכיוון ריינו או מקס. יש לך מושג אם יש כוונות לשפר את זה מתישהו?
נכון, ויריי היא לא הבעיה אלא סקצ'אפ היא זו שמגבילה אותה מבחינה תכנתית וחבל… אני מניח שהעניין הזה מונח על שולחן המהנדסים של סקצ'אפ כבר מזמן אבל ארכיטקטורת התוכנה כנראה שלא מאפשרת להם לכתוב לה גרסת 64 ביט..
כמו שאמרת, כרטיס גרפי לא משנה בעת רינדור אלא רק לשלב המידול בסקצ'אפ שהוא לא פחות חשוב.. אבל הכל נופל על המעבד, ובמובן הזה שווה למי שעובד עם סקצ'אפ + ויריי בלבד לרכוש מעבד ככל שהכסף יכול לקנות וכל השאר פחות חשוב.
לצערי, אין לי מידע לגבי גרסאות עתידיות ואני מבין את הפזילה לריינו או מקס. הן תוכנות פרמטריות שמציעותאת מלוא הפונקציונאליות שאפשר להציע מבחינת מידול בתלת מימד.
נקווה שלמרות הכל תשוחרר עלינו לטובה גרסת 64 ביט!
שבוע טוב,
משה
- מאתתגובות
- הפורום 'פורום ויריי' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.