מוצגות 9 תגובות – 1 עד 9 (מתוך 9 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #5144

    למישהו יש רעיון איך לעקוף את הבאג הזה שהטקסטורה לא יוצאת טוב בעיגול?

    #8275
    ISRAEL3D
    חבר

    @tbar wrote:

    למישהו יש רעיון איך לעקוף את הבאג הזה שהטקסטורה לא יוצאת טוב בעיגול?

    כמדומני יש פלאג שיודע לעקוף את הבעיה המובנית הזו של סקצ'אפ.
    קוראים לו UVW MAPPING או משהו בסגנון. מציע לחפש במחסן ההרחבות של סקצ'אפ או כל פלאג דומה שיודע לעשות את הפעולה הזו
    אם תמצא, דווח כאן :)

    #8276

    יכול להיות UVMAPPING? זה מה שאני מוצאת וזה פעם ראשונה שאני מתעסקת עם הורדות ומפחדת סתם להוריד
    מהקישור הזה?

    #8277

    סליחה הנה הקישור:
    https://extensions.sketchup.com/en/content/sketchuv

    #8278
    ISRAEL3D
    חבר

    @tbar wrote:

    יכול להיות UVMAPPING? זה מה שאני מוצאת וזה פעם ראשונה שאני מתעסקת עם הורדות ומפחדת סתם להוריד
    מהקישור הזה?

    כן! ואין מה לפחד. פשוט מורידים ומתקינים. לפעמים הם ממש משקיעים ויש סרטון הסבר, זו הדרך הטובה ביותר!

    #8279
    zlicha
    חבר

    מתי כבר SU ישקיעו בUV נורמאלי… כ"כ חבל.
    אגב מדובר בפלאג אין שעובד נפלא, החיסרון הוא שאם
    רוצים למפות חייבים להיצמד לכמה מפות מוכנות כגון כדור,
    גליל, צמיג, קוביה וכ'.. אם רוצים דברים יותר מורכבים, אז
    צריכים לייצא לתוכנה חיצונית וכ' וכ'…

    הנה דוגמה למיפוי שמיפיתי עם הפלג הזה:

    #8280
    ISRAEL3D
    חבר

    @GolanArt wrote:

    מתי כבר SU ישקיעו בUV נורמאלי… כ"כ חבל.
    אגב מדובר בפלאג אין שעובד נפלא, החיסרון הוא שאם
    רוצים למפות חייבים להיצמד לכמה מפות מוכנות כגון כדור,
    גליל, צמיג, קוביה וכ'.. אם רוצים דברים יותר מורכבים, אז
    צריכים לייצא לתוכנה חיצונית וכ' וכ'…

    הנה דוגמה למיפוי שמיפיתי עם הפלג הזה:

    דוגמא מצוינת!
    תעלה עוד כמה מבטים כמו מבט על כדי שנבין טוב יותר את המיפוי.

    #8281
    zlicha
    חבר
    #8282
    ISRAEL3D
    חבר

    @GolanArt wrote:

    יש כאן את ההסבר המלא:
    http://artisan4sketchup.com/manual/sketchuv/SketchUV_Manual.html

    מצוין. תודה רבה

מוצגות 9 תגובות – 1 עד 9 (מתוך 9 סה״כ)
  • הפורום 'פורום ויריי' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.