מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 18 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #5098

    אני צריכה טיפים איך אני בונה את הכביש והמדרכה סביב המגרש (במגרש הולך להבנות בניין), כפי שניתן לראות יש שיפוע מאד גדול בכביש, בסקצ'אפ
    תודה

    #8140
    ISRAEL3D
    חבר

    @tbar wrote:

    אני צריכה טיפים איך אני בונה את הכביש והמדרכה סביב המגרש (במגרש הולך להבנות בניין), כפי שניתן לראות יש שיפוע מאד גדול בכביש, בסקצ'אפ
    תודה

    היי!
    יש כמה גישות לבניה של טופוגרפיה בסביבה אורבנית.
    שיטה מומלצת היא לעבור על קווי הטופוגרפיה בקווים של סקצ׳אפ ומשם להפוך את הכל לטופוגרפיה באמצעות לחיצת כפתור על כלי ה sandbox.
    לאחר מכן ניתן לדחוף את משטחי הכביש באמצעות הפלאג joint push pull אך שלב זה לא חובה.

    גישה נוספת היא במידות של מדרגות טופוגרפיה כמו קרטון. ממש כמו טרסות. זה לדעתי נראה טוב ומדמה מודל פיזי.

    תראי איך יצא ושתי בשיטה שלך !
    בהצלחה

    #8141

    מה יוצא הכי טוב לרינדור?

    #8142
    ISRAEL3D
    חבר

    @tbar wrote:

    מה יוצא הכי טוב לרינדור?

    שיטה א

    #8143

    OK יש לי עוד מס' שאלות מקווה שלא תתעייף
    קודם כל
    האם אתה ממליץ לי לעבור על התכנית האוטוקאד ולבודד את הטופוגרפיה? וכן לסגור את הכבישים בפוליליין? באיזה כלי של הארגז חול הכי נכון?

    #8144
    ISRAEL3D
    חבר

    @tbar wrote:

    OK יש לי עוד מס' שאלות מקווה שלא תתעייף
    קודם כל
    האם אתה ממליץ לי לעבור על התכנית האוטוקאד ולבודד את הטופוגרפיה? וכן לסגור את הכבישים בפוליליין? באיזה כלי של הארגז חול הכי נכון?

    כן!! לגמרי. עבודה נקיה באוטוקאד תיב עמך בעבודה במידול בסקצ'אפ.
    עדיף להפריד כל נושא לשכבה משלו. לא לשכוח PURGE.
    בספר סקצ'אפ שכתבתי יש את המדריך המלא באוטוקאד לפני ייבוא לסקצ'אפ.

    הכלי בנסדבוקס הוא FROM CONTOURS.

    #8145

    תודה על העזרה,
    אכן כשאני משרטטת אני משתדלת לשרטט נכון ומדוייק ולסגור שטחים נכון (גם אם זה לא לסקצ'אפ) אבל זו תכנית מדידה ועוד ממודד בחו"ל אז כשהעליתי לסקצ'אפ זה לא מצליח לי
    שוב תודה ושבת שלום

    #8146
    ISRAEL3D
    חבר

    @tbar wrote:

    תודה על העזרה,
    אכן כשאני משרטטת אני משתדלת לשרטט נכון ומדוייק ולסגור שטחים נכון (גם אם זה לא לסקצ'אפ) אבל זו תכנית מדידה ועוד ממודד בחו"ל אז כשהעליתי לסקצ'אפ זה לא מצליח לי
    שוב תודה ושבת שלום

    תבודדי את קווי המתאר הכלליים (כל מטר או חצי מטר), או שתשרטטי אותם מחדש בסכמתיות עם קשתות ועקומות, בלי יותר מדי פוליגונים וצדדים (SIDES).
    לפני הכל, הייתי מנסה פשוט ליצור את הטופוגרפיה מהקווים של אוטוקאד רגיל, בלי שום פעולה מורכבת רק כדי לראות אם זה מסתדר.

    בהצלחה
    תעלי תמונה של הפרויקט!

    #8147

    כשאני אגיע לשלבים מתקדמים יותר אני בעז"ה אעלה תמונות

    #8148

    מה שקורה זה שהוא לא מצליח לבודד לי את הכביש הוא מחבר לי אותו גם איפה שאני צריכה לבנות מדרכות ושבילים בתוך המגרש,
    האם כדאי לי לבודד כביש אחד ואח"כ שני כלומר כל צד של הכביש בנפרד ואז לחבר אותם? הייתי מעלה תוצאה אבל זה מאד לא ברור.

מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 18 סה״כ)
  • הפורום 'פורום סקצ'אפ' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.