-
מאתתגובות
-
25 ביוני 2015 בשעה 9:31 #5098
אני צריכה טיפים איך אני בונה את הכביש והמדרכה סביב המגרש (במגרש הולך להבנות בניין), כפי שניתן לראות יש שיפוע מאד גדול בכביש, בסקצ'אפ
תודה25 ביוני 2015 בשעה 15:41 #8140ISRAEL3Dחבר@tbar wrote:
אני צריכה טיפים איך אני בונה את הכביש והמדרכה סביב המגרש (במגרש הולך להבנות בניין), כפי שניתן לראות יש שיפוע מאד גדול בכביש, בסקצ'אפ
תודההיי!
יש כמה גישות לבניה של טופוגרפיה בסביבה אורבנית.
שיטה מומלצת היא לעבור על קווי הטופוגרפיה בקווים של סקצ׳אפ ומשם להפוך את הכל לטופוגרפיה באמצעות לחיצת כפתור על כלי ה sandbox.
לאחר מכן ניתן לדחוף את משטחי הכביש באמצעות הפלאג joint push pull אך שלב זה לא חובה.גישה נוספת היא במידות של מדרגות טופוגרפיה כמו קרטון. ממש כמו טרסות. זה לדעתי נראה טוב ומדמה מודל פיזי.
תראי איך יצא ושתי בשיטה שלך !
בהצלחה25 ביוני 2015 בשעה 15:44 #8141מה יוצא הכי טוב לרינדור?
25 ביוני 2015 בשעה 16:31 #814225 ביוני 2015 בשעה 20:44 #8143OK יש לי עוד מס' שאלות מקווה שלא תתעייף
קודם כל
האם אתה ממליץ לי לעבור על התכנית האוטוקאד ולבודד את הטופוגרפיה? וכן לסגור את הכבישים בפוליליין? באיזה כלי של הארגז חול הכי נכון?26 ביוני 2015 בשעה 9:11 #8144ISRAEL3Dחבר@tbar wrote:
OK יש לי עוד מס' שאלות מקווה שלא תתעייף
קודם כל
האם אתה ממליץ לי לעבור על התכנית האוטוקאד ולבודד את הטופוגרפיה? וכן לסגור את הכבישים בפוליליין? באיזה כלי של הארגז חול הכי נכון?כן!! לגמרי. עבודה נקיה באוטוקאד תיב עמך בעבודה במידול בסקצ'אפ.
עדיף להפריד כל נושא לשכבה משלו. לא לשכוח PURGE.
בספר סקצ'אפ שכתבתי יש את המדריך המלא באוטוקאד לפני ייבוא לסקצ'אפ.הכלי בנסדבוקס הוא FROM CONTOURS.
26 ביוני 2015 בשעה 12:11 #8145תודה על העזרה,
אכן כשאני משרטטת אני משתדלת לשרטט נכון ומדוייק ולסגור שטחים נכון (גם אם זה לא לסקצ'אפ) אבל זו תכנית מדידה ועוד ממודד בחו"ל אז כשהעליתי לסקצ'אפ זה לא מצליח לי
שוב תודה ושבת שלום26 ביוני 2015 בשעה 13:15 #8146ISRAEL3Dחבר@tbar wrote:
תודה על העזרה,
אכן כשאני משרטטת אני משתדלת לשרטט נכון ומדוייק ולסגור שטחים נכון (גם אם זה לא לסקצ'אפ) אבל זו תכנית מדידה ועוד ממודד בחו"ל אז כשהעליתי לסקצ'אפ זה לא מצליח לי
שוב תודה ושבת שלוםתבודדי את קווי המתאר הכלליים (כל מטר או חצי מטר), או שתשרטטי אותם מחדש בסכמתיות עם קשתות ועקומות, בלי יותר מדי פוליגונים וצדדים (SIDES).
לפני הכל, הייתי מנסה פשוט ליצור את הטופוגרפיה מהקווים של אוטוקאד רגיל, בלי שום פעולה מורכבת רק כדי לראות אם זה מסתדר.בהצלחה
תעלי תמונה של הפרויקט!27 ביוני 2015 בשעה 21:29 #8147כשאני אגיע לשלבים מתקדמים יותר אני בעז"ה אעלה תמונות
28 ביוני 2015 בשעה 12:53 #8148מה שקורה זה שהוא לא מצליח לבודד לי את הכביש הוא מחבר לי אותו גם איפה שאני צריכה לבנות מדרכות ושבילים בתוך המגרש,
האם כדאי לי לבודד כביש אחד ואח"כ שני כלומר כל צד של הכביש בנפרד ואז לחבר אותם? הייתי מעלה תוצאה אבל זה מאד לא ברור. -
מאתתגובות
- הפורום 'פורום סקצ'אפ' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.