מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #4399
    hagitla
    חבר

    כולנו משתמשים במודלים שלנו בטקסטורות סטריליות ונקיות אך במציאות דברים לא נשארים כאלה להרבה זמן וכדי להוסיף מימד יותר ריאליסטי עלינו ליישן וללכלך דברים על מנת ש”ימכרו ” תחושה אמיתית ומציאותית
    דוגמה טובה לכך היא דרך של אבנים משתלבות-הטקסטורה המקורית תהיה נקיה ואחידה אך במציאות בדרך כלל יהיה לנו אזור במרכז הדרך עם כתמי שמן ממנועי המכוניות וכדומה ובשני הצדדים שני פסי שחיקה כהים של צמיגי המכוניות ושאר “לכלוכים”
    אם נערוך את הטקסטורה המקורית נקבל חזרה מוזרה ואחידה של השינוי במודל ולכן אנו צריכים לערוך את הקטע השלם מהמודל עצמו עם הטקסטורה כבר עליו

    השאלה היא: איך???? מה הסדר פעולות להוצאת אותו קטע מהמודל ,עיבודו בתוכנה כמו פוטושופ לדוגמה והחזרתו מעובד למודל וללא פגיעה בקובץ הטקסטורה המקורי ???

    #6338
    ISRAEL3D
    חבר

    אהלן אביב,

    קודם כל, סחטיין על הניסוח הספרותי וההקדמה הכובשת!
    שנית, אלו השלבים העקרוניים לעריכה מקומית וייחודית של קטע טקסטורה ממודל סקצ’אפ:
    1. יש לבודד את האיזור שבו הטקסטורה “סורחת”
    2. קליק ימני על גבי הפאה
    3. MAKE UNIQUE TEXTURE
    בשלב 3 ייצרנו תמונה מיוחדת שמותאמת בול לקטע הטקסטורה.
    4. החומר החדש יווצר בחלון החומרים > נקליק עליו קליק ימני
    5. EXPORT TEXTURE IMAGE
    6. עורכים את התמונה בפוטושופ: מוסיפים כתמים, מלכלכים, סימני שמן וכו וכו’..
    7. מחזירים לסקטצ’אפ.

    * זכור שאם לדוגמא, השמטת בלטה, או ייצרת סדקים – הם צריכים לבוא לידי ביטוי בתלת מימד או במפת BUMPDISPLACEMENT תואמת שמקורה מהתמונה שכבר ייצאנו מקודם!

    בהצלחה, ותעלה דוגמא…

    #6339

    סחתיין משוקיו!!!!!!!

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • הפורום 'פורום סקצ’אפ' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.