-
מאתתגובות
-
7 בנובמבר 2011 בשעה 16:48 #4345hadasחבר
לחברי הפורום היקרים
יש לי מספר שאלות בקשר לרינדור בויריי ואשמח לקבל תשובות
1. כאשר אני מיישם תאורת IES על פי רוב כלל לא רואים ולפעמים (בסוגים מסויימים) רואים משהו ממש פיצפון (מצורפת תמונה)
2.איך אני מיישם בחלונות גם שייראה כמו זכוכית וגם שייראה מבחוץ אור יום?
3. איך אני עושה שייראה מחוץ לחלונות תמונת שמיים או בנינים?
4.איך אני יוצר סצנות מהתמונות המרונדרות, למשל ברצוני לעשות סיור וירטואלי מתמונות ריאליסטיות, איך עושים זאת?
תודה רבה מראש לכולכם!!!7 בנובמבר 2011 בשעה 18:36 #6167ISRAEL3Dחברשלום חיים וברוך הבא לקהילת הסקטצ’אפ,
תשובות ודרכי פתרון מוצעים לכל שאלותיך:
1. כאשר אני מיישם תאורת IES על פי רוב כלל לא רואים ולפעמים (בסוגים מסויימים) רואים משהו ממש פיצפון (מצורפת תמונה)
1. תבדוק שהמודל בטעות לא משורטט במידות של מטרים, תאורה קטנה כזו בדרך כלל נגרמת ממודל שמשורטט בטעות במטרים במקום בסנטימטרים לדוגמא. כמו כן, לא כדאי לך ליישם IES במנורה שהשטף אור שלה לא נראה בתמונה על גבי קיר או משהו דומה.
השיטה לתאורת ספוט היא ליצור חישוק ולצבוע אותו בחומר EMISSIVE. כך תקבל גוף תאורה. הייתי ממליץ ליישם שם SPOT LIGHT, זו תאורה שמתאימה למיקומי התאורות הנכחי.2.איך אני מיישם בחלונות גם שייראה כמו זכוכית וגם שייראה מבחוץ אור יום?
2. חומר של זכוכית תוכל למצוא תחת הורדות > חומרי ויסמט > זכוכית: חומר מוכן ליישום מיידי של זכוכית ויריי.
3. איך אני עושה שייראה מחוץ לחלונות תמונת שמיים או בנינים?
3. אתה אמור לייצא מהויריי שלך 2 תמונות: DIFFUSE ומפת ALPHA. המפת אלפא תגדיר אילו איזורים יראו ברקע ואילו לא. הערוצים לייצוא נמצאים תחת VFB CHANNELS
אלו כל הערוצים ותיאורם באנגלית (תודה לNOMERADONE עבור התיאור):– Diffuse – The pure diffuse surface color. I will say the positive space
– Alpha – Alpha transparency. I should say the negative space
– Athmosphere -The atmospheric effects. honestly still do not know how this work in Vray Sketchup.
– RGB – this is the render image minus the negative space. This is the RGB color of the Diffuse.
– Reflection – The pure surface reflection before it’s multiplied by the reflection filter color.
– Refraction – The pure surface refraction before it’s multiplied by the refraction filter color.
– Self Illumination – The self-illumination of the surface.
– Shadow – The diffuse light that was blocked by other objects.
– Specular – The surface specular hilights.
– Raw Light – The raw diffuse direct illumination before it’s multiplied by the diffuse surface color.
– Raw GI – The raw diffuse global illumination (not multiplied by the diffuse surface color). Only present if Global illumination is enabled.
– Caustics – The caustics on the material. Only present when the Caustics option of V-Ray is enabled. This channel does not include GI caustics.
– MAterial ID – The material ID of the object.
– Zdepth – The z-depth of the surface.אני ממליץ לתת תמונה בסקטצ’אפ או אם אתה שולט בפוטושופ זה יותר כדאי בשלב זה.
-
מאתתגובות
- הפורום 'פורום ויריי' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.