מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 10 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #5223
    sadi
    חבר

    ממליץ להגדיל את התמונה על מנת לראות את הפרטים 

    #8711
    sadi
    חבר

    ……

    #8712
    ISRAEL3D
    חבר

    התחלה מצוינת!!
    סומנת 🙂

    #8713
    ISRAEL3D
    חבר

    הערותיי:
    1. הקטן את חוזק ה-BUMP של הקיר לכדי 0.05 או 0.1 ותראה את הטיח משתפר פלאים
    2. אפשר לטשטש את הריפלקשן IOR של המעקה ליותר משופשף ופחות מבריק. סחטיין על ההשקעה בפרטים.
    3. תמיד שיש לך מפגש חומרים – נסה לטפל בממשק ברמת הגיאומטריה. לא תאמין איך זה ישפר לך את המבט והאמינות שלו.
    4. מעקה – רואים חפיפה בין השכפולים של הקומפוננט. רואים זאת בויריי אך לא בסקצ'אפ, כדאי להקטין או לשכפל מחדש.
    * קדימה – גופי תאורה, שכפל הכל, תן סביבה, מצפים לראות!

    #8714
    ISRAEL3D
    חבר

    אגב, מה שמך?

    #8715
    sadi
    חבר

    תודה משה 
    קוראים לי שימי (: 

    #8716
    ISRAEL3D
    חבר

    @shimihaimov1989 wrote:

    תודה משה 
    קוראים לי שימי (: 

    צור איתי קשר

    #8717
    sadi
    חבר

    פנים הדירה

    #8718
    sadi
    חבר

    #8719
    ISRAEL3D
    חבר

    נייס.
    תנאי התאורה הכלליים נראים בסדר, יש לך בסיס טוב.
    ממליץ לבחון את ההדמיה במבט CLAY (חפש בגוגל CLAY RENDER תראה את הדוגמאות) + אמביאנט AMBIENT OCCLUSION
    הגדר IRADIANCE MAP -3.. -1
    LIGHT CACHE 1200

מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 10 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.