מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 10 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #5225

    זכור לי שהיה נושא של מרחק ממצלמה האם זה היה בספר או שהיה פה בפורום דיון?

    #8723
    ISRAEL3D
    חבר

    @tbar wrote:

    זכור לי שהיה נושא של מרחק ממצלמה האם זה היה בספר או שהיה פה בפורום דיון?

    בהקשר של DISPLACEMENT, כן.
    ככל שהצילום יותר קרוב יש יותר חישוב = זמן רינדור ארוך יותר.

    אבל הערת שוליים: עדיף לעבוד עם MAKE FUR אמיתי, כלומר, דשא או שטיח אמיתי עשוי מגיאומטריה (שיכולה להיות גם פרוקסי) אמיתית ולא ביצוע באמצעות דיספלייסמנט.

    #8724

    באותו הקשר מה יותר כבד דשא מ- MAKE FUR או מ-3D SPHERE?

    #8725
    ISRAEL3D
    חבר

    @tbar wrote:

    באותו הקשר מה יותר כבד דשא מ- MAKE FUR או מ-3D SPHERE?

    אלו שני דברים שונים.
    מה הכוונה?

    #8726

    אם יש לי משטח פרוותי איך אני יודעת באיזה כלי לבחור?

    #8727
    ISRAEL3D
    חבר

    @tbar wrote:

    אם יש לי משטח פרוותי איך אני יודעת באיזה כלי לבחור?

    תבחרי במייק פור. התוצאה לדעתי הטובה ביותר והמדויקת לעומת הדיספלייסמנט.

    #8728

    מה יותר מכביד על הרינדור?

    #8729
    ISRAEL3D
    חבר

    @tbar wrote:

    מה יותר מכביד על הרינדור?

    שניהם די מכבידים. אבל אם המחשב יחסית ממוצע+ הוא אמור להחזיק משטח דשא נדיב.
    הגדול זה תלוי במערכת המחשב שיש לך, ככך שתהיה יותר חזקה (כרטיס מסך ומעבד) כך הרנדרינג והסקצ'אפ יחזיקו יותר מעמד.

    #8730

    החכמת אותי :roll:

    #8731
    ISRAEL3D
    חבר

    @tbar wrote:

    החכמת אותי :roll:

    משתדל :)

מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 10 סה״כ)
  • הפורום 'פורום ויריי' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.