- מאתתגובות
- 26 במרץ 2014 בשעה 7:21 #4893
miz_erez
חברמה החוקיות של המפה- פשוט זה לא מוסבר בספר? האם יש חוקיות כמו במפת הBUMP שככל שזה יותר בהיר אז זה יותר מבריק ולהפך? האם יש עניין לעשות אותה יותר בקונטרסט מאשר כמו שעושים ב BUMP?
26 במרץ 2014 בשעה 17:50 #7611ISRAEL3D
חבר@eyalhila wrote:
מה החוקיות של המפה- פשוט זה לא מוסבר בספר? האם יש חוקיות כמו במפת הBUMP שככל שזה יותר בהיר אז זה יותר מבריק ולהפך? האם יש עניין לעשות אותה יותר בקונטרסט מאשר כמו שעושים ב BUMP?
מפת ריפלקשן בשחור לבן מציגה מצב דומה למפת באמפ (כמו שאתה מתאר) – היכן שישנם חלקים לבנים שם יתקבל אפקט יותר חזק (זה יכול להיות כל אפקט מכל מפה שניישם) ואילו היכן שקיימים אזורים שחורים יתקבל אפקט חלש יותר.
במקרה של הריפלקשן, לבן יתן השתקפות ואילו שחור יחליש ויתקבל יותר מאט. אבל בהקשר ספציפית לריפלקשן, כאשר אתה מגדיר GLOSSINES אתה משפיע באופן טוטאלי על הטקסטורה ומפת הריפלשן "בוררת" היכן יתקבל האפקט.
26 במרץ 2014 בשעה 17:51 #7612ISRAEL3D
חבר@eyalhila wrote:
מה החוקיות של המפה- פשוט זה לא מוסבר בספר? האם יש חוקיות כמו במפת הBUMP שככל שזה יותר בהיר אז זה יותר מבריק ולהפך? האם יש עניין לעשות אותה יותר בקונטרסט מאשר כמו שעושים ב BUMP?
אתה יכול לקחת את מפת הריפלקשן לפוטושופ ולעבד ערכי קונטרסט אבל לרוב במפות המוכנות אין צורך וניתן להגדיר זאת ע"י ערך REFLECTION IOR גבוה יותר.
ה"בוררות" הזו היא החיקוי המוצלח של העולם האמיתי, אלמלא המפה היתה זו רצפה "חלקה" מאוד וסינתטית מאוד. המפה שופכת נופך פוטוריאליסטי לפאה עליה היא מיושמת.
26 במרץ 2014 בשעה 17:52 #7613ISRAEL3D
חברעמוד 127 בספר מציג יישום בתרגול של מפת ריפלקשן והתוצאה שהיא מייצרת.
- מאתתגובות
- הפורום 'פורום ויריי' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.