מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #4893
    miz_erez
    חבר

    מה החוקיות של המפה- פשוט זה לא מוסבר בספר? האם יש חוקיות כמו במפת הBUMP שככל שזה יותר בהיר אז זה יותר מבריק ולהפך? האם יש עניין לעשות אותה יותר בקונטרסט מאשר כמו שעושים ב BUMP?

    #7611
    ISRAEL3D
    חבר

    @eyalhila wrote:

    מה החוקיות של המפה- פשוט זה לא מוסבר בספר? האם יש חוקיות כמו במפת הBUMP שככל שזה יותר בהיר אז זה יותר מבריק ולהפך? האם יש עניין לעשות אותה יותר בקונטרסט מאשר כמו שעושים ב BUMP?

    מפת ריפלקשן בשחור לבן מציגה מצב דומה למפת באמפ (כמו שאתה מתאר) – היכן שישנם חלקים לבנים שם יתקבל אפקט יותר חזק (זה יכול להיות כל אפקט מכל מפה שניישם) ואילו היכן שקיימים אזורים שחורים יתקבל אפקט חלש יותר.

    במקרה של הריפלקשן, לבן יתן השתקפות ואילו שחור יחליש ויתקבל יותר מאט. אבל בהקשר ספציפית לריפלקשן, כאשר אתה מגדיר GLOSSINES אתה משפיע באופן טוטאלי על הטקסטורה ומפת הריפלשן "בוררת" היכן יתקבל האפקט.

    #7612
    ISRAEL3D
    חבר

    @eyalhila wrote:

    מה החוקיות של המפה- פשוט זה לא מוסבר בספר? האם יש חוקיות כמו במפת הBUMP שככל שזה יותר בהיר אז זה יותר מבריק ולהפך? האם יש עניין לעשות אותה יותר בקונטרסט מאשר כמו שעושים ב BUMP?

    אתה יכול לקחת את מפת הריפלקשן לפוטושופ ולעבד ערכי קונטרסט אבל לרוב במפות המוכנות אין צורך וניתן להגדיר זאת ע"י ערך REFLECTION IOR גבוה יותר.

    ה"בוררות" הזו היא החיקוי המוצלח של העולם האמיתי, אלמלא המפה היתה זו רצפה "חלקה" מאוד וסינתטית מאוד. המפה שופכת נופך פוטוריאליסטי לפאה עליה היא מיושמת.

    #7613
    ISRAEL3D
    חבר

    עמוד 127 בספר מציג יישום בתרגול של מפת ריפלקשן והתוצאה שהיא מייצרת.

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • הפורום 'פורום ויריי' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.