- מאתתגובות
- 31 במאי 2011 בשעה 15:14 #4229
….
31 במאי 2011 בשעה 17:13 #5811משה שמש
מנהל בפורוםבמובנים של גלים ואור, החזרה ספקולרית היא השתקפות כמתואר בתרשים:
וזו הדוגמא הקלאסית:
מקור: ויקיפדיה http://en.wikipedia.org/wiki/Specular_reflection31 במאי 2011 בשעה 17:53 #5812משה שתהיה לי בריא ! נהיית פוליטקאי.. אני רוצה לדעת איפה ההגדרה הזאת בוי ריי כי מצאתי אתר של טקסטורות ולכל טקסטורה יש 3 תמונות אחת לבאמפ אחת לדיפיוז ואחת ספקולרית, השאלה איפה אני מכניס את התמונה הספקולרית??
31 במאי 2011 בשעה 18:48 #5813משה שמש
מנהל בפורום@GILAD0206 wrote:
משה שתהיה לי בריא ! נהיית פוליטקאי.. אני רוצה לדעת איפה ההגדרה הזאת בוי ריי כי מצאתי אתר של טקסטורות ולכל טקסטורה יש 3 תמונות אחת לבאמפ אחת לדיפיוז ואחת ספקולרית, השאלה איפה אני מכניס את התמונה הספקולרית??
REFLECTION
31 במאי 2011 בשעה 19:14 #5814אז בשכבה של הרפלקשן לשים ביטמפ של התמונה שרשום לי באתר לשים בספקטולרי הזה?
31 במאי 2011 בשעה 19:37 #5815משה שמש
מנהל בפורום@GILAD0206 wrote:
אז בשכבה של הרפלקשן לשים ביטמפ של התמונה שרשום לי באתר לשים בספקטולרי הזה?
לך על זה! ואל תחסוך מאיתנו, במיוחד המתחילים שנכנסים לאתר וקוראים את ההודעות שלך ומחכימים מהן!
תעלה רינדורי סקיצה ותפרט מה השוני!תודה.
31 במאי 2011 בשעה 19:46 #5816האמת שעשיתי ולא ראיתי הבדל משמעותי בין זה לבין חומר רגיל שיש עליו ריפלקשן בלי להוסים תמונה לריפלקשן
31 במאי 2011 בשעה 19:49 #5817משה שמש
מנהל בפורום@GILAD0206 wrote:
האמת שעשיתי ולא ראיתי הבדל משמעותי בין זה לבין חומר רגיל שיש עליו ריפלקשן בלי להוסים תמונה לריפלקשן
הנה דוגמא למפת ריפלקשן סלקטיבית – כך הצלחתי להגדיר היכן תיהיה השתקפות והיכן לא.
בדוגמא – איפה שיש מדבקות של טפט יש השתקפות, והיכן שיש קיר אין.31 במאי 2011 בשעה 19:56 #5818חכה אני יעלה את ה 3 תמונות של השכבות שהגיעו עם הקובץ
- מאתתגובות
- הפורום 'פורום ויריי' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.