מוצגות 7 תגובות – 1 עד 7 (מתוך 7 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #5431
    eddie
    חבר

    בוקר טוב 🙂
    פרויקט חדש שאני עובד עליו…מאהל בית קפה ערבי…
    אשמח להערות/ הארות לשיפור.

    #9665
    ISRAEL3D
    חבר

    היי שלומי היקר,

    קודם כל ביצעת סט! וזה חשוב לציין כי מהדמיה אחת יש מבט אחד והתייחסות אחת. אבל ההתייחסות משתפרת כאשר מבצעים סט הדמיות.

    לעניין ההדמיות- לדעתי משהו שישפר פלאים:
    1. התאורה שמוקרנת מהמנורות על התקרה לא טובה, מאחר והיא עוברת דרך גוף התאורה ומייצאת תמונת אור שלא תקרה בעולם האמיתי. מכיוון שמקור האור הוא נקודה, הוא כמו מקרן והצללים שלו חדים מדי. אתה צריך להגדיר את מקור האור באמצעות יצירת ספירת אור או אומני עם טשטוש הצל (עדין).
    2. השולחנות חדשים מדי הייתי מנסה להפריד שם אלמנטים של עץ כדי להביע קצת את חוסר המושלמות שלהם.
    3. בדים קרובים- הייתי משקיע במפת באמפ של FABRIC.
    4. חוצמזה הכל נראה נהדר יפה שבחרת להשתמש במניירות מהמאהל.
    יכול להיות שזה גם תרגיל טוב בשתילת דמויות בגוונים של ההדמיה.

    יופי של עבודה!

    #9666
    eddie
    חבר

    הי משה,
    1. גוף התאורה אינו אטום והוא מחורר בדוגמה של הפיתוחים. לכן האור עובר דרכו. התאורה הינה Omni Light. אבדוק לגבי טשטוש הצל.
    2. אטפל בשולחנות 🙂
    3. אטפל בבדים על פי ההערה הבונה של דימיטרי.
    תודה!

    #9667
    ISRAEL3D
    חבר

    @Shlomi@Gondabi wrote:

    הי משה,
    1. גוף התאורה אינו אטום והוא מחורר בדוגמה של הפיתוחים. לכן האור עובר דרכו. התאורה הינה Omni Light. אבדוק לגבי טשטוש הצל.
    2. אטפל בשולחנות 🙂
    3. אטפל בבדים על פי ההערה הבונה של דימיטרי.
    תודה!

    לך על זה!

    #9668
    eddie
    חבר

    לאחר מקצה שיפורים…אשמח לחוו”ד…

    #9669
    ISRAEL3D
    חבר

    נראה נהדר!
    יישמת כמעט את כל ההערות למעט נושא התקרה והבד הנמתח.
    לדעתי כדאי להשקיע בו עוד קצת שיראה בד נופל ולא מושלם.

    #9670
    אלמוני
    חבר

    1. המודלים חדים מידי
    2. דרוש שיפור חומרים
    3. מבחינת תאורה ניראה שלא השתמשת בGI וניראה שיש יותר מידי תאורה חוץ מהמנורות.
    4. טקסטורות ברזולוציה נמוכה לא מחמיאות
    5.יש בעיה שניראה שחסר לך GammaCorrect בשביל לתת לכל טקסטור רמת גאמה נכונה כדי לקבל את הבהירות של הצבעים נכונים כמו שהטקסטור ניראה לפני שהשתמשת בו בתוכנה.

    אפשר לראות WIRE? כדי ליראות את מערך התאורה כדי להבין יותר טוב מה קורה שם.

מוצגות 7 תגובות – 1 עד 7 (מתוך 7 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.