- מאתתגובות
- 31 בינואר 2013 בשעה 12:06 #4701
hayun_la
חבראיך אני יוצר משטח אמורפי (כרית,סמיכה) עם טקסטורה רציפה…שבה "ההדפס"/טקסטורה לא "שבורים" לפי המשולשים החבויים…אלא ממשיכים לכל האובייקט??
31 בינואר 2013 בשעה 14:24 #7130raz
חברישנו פלאגין שנקרא uv tools
הנה קישור : http://rhin.crai.archi.fr/rld/plugin_details.php?id=459על קצה המזלג …
1. שים את הקובץ בתיקיית הפלאגין של סקצ'אפ
2. בחר את המשטח האמורפי
3.לחצן ימני על המשטח
4. חפש uv tools
5. בחר spherical mapעכשיו כשתצבע את המשטח זו תהיה טקסטורה רציפה , ותוכל להקטין / להגדיל אותה
יש עוד פלגינים יותר מורכבים , תחפש קצת ברשת…
31 בינואר 2013 בשעה 20:01 #7131ISRAEL3D
חבר@העיצוב בפנים wrote:
ישנו פלאגין שנקרא uv tools
הנה קישור : http://rhin.crai.archi.fr/rld/plugin_details.php?id=459בדיוק מה שרציתי להגיד!
כלי מעולה, אתה יכול לעשות איתו כמעט כל מניפולציה על חפץ אמורפי, ככל שיהיה.1 בפברואר 2013 בשעה 0:08 #7132hayun_la
חבראיזה פורום אלוף.!!
1 בפברואר 2013 בשעה 22:01 #7133ISRAEL3D
חבר@משהו אחר wrote:
איזה פורום אלוף.!!
תודה!
אנחנו משתדלים!5 בפברואר 2013 בשעה 9:29 #7134igorig
חבריש עוד פלאגין חדש בנושא,אומנם בתשלום 15$ מאותו יוצר של UVTools
פלאגין "יושב" בתוך סקטצ'אפ ובעיקרון מתמודד עם רמות שונות של מיפויים ללא צורך בהוצאה לתוכנות מיפוי חיצוניות
http://www.smustard.com/script/sketchuv - מאתתגובות
- הפורום 'פורום ויריי' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.