מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #4701
    hayun_la
    חבר

    איך אני יוצר משטח אמורפי (כרית,סמיכה) עם טקסטורה רציפה…שבה "ההדפס"/טקסטורה לא "שבורים" לפי המשולשים החבויים…אלא ממשיכים לכל האובייקט??

    #7130
    raz
    חבר

    ישנו פלאגין שנקרא uv tools
    הנה קישור : http://rhin.crai.archi.fr/rld/plugin_details.php?id=459

    על קצה המזלג …
    1. שים את הקובץ בתיקיית הפלאגין של סקצ'אפ
    2. בחר את המשטח האמורפי
    3.לחצן ימני על המשטח
    4. חפש uv tools
    5. בחר spherical map

    עכשיו כשתצבע את המשטח זו תהיה טקסטורה רציפה , ותוכל להקטין / להגדיל אותה

    יש עוד פלגינים יותר מורכבים , תחפש קצת ברשת…

    #7131
    ISRAEL3D
    חבר

    @העיצוב בפנים wrote:

    ישנו פלאגין שנקרא uv tools
    הנה קישור : http://rhin.crai.archi.fr/rld/plugin_details.php?id=459

    בדיוק מה שרציתי להגיד!
    כלי מעולה, אתה יכול לעשות איתו כמעט כל מניפולציה על חפץ אמורפי, ככל שיהיה.

    #7132
    hayun_la
    חבר

    איזה פורום אלוף.!!

    #7133
    ISRAEL3D
    חבר

    @משהו אחר wrote:

    איזה פורום אלוף.!!

    תודה!
    אנחנו משתדלים!

    #7134
    igorig
    חבר

    יש עוד פלאגין חדש בנושא,אומנם בתשלום 15$ מאותו יוצר של UVTools
    פלאגין "יושב" בתוך סקטצ'אפ ובעיקרון מתמודד עם רמות שונות של מיפויים ללא צורך בהוצאה לתוכנות מיפוי חיצוניות
    http://www.smustard.com/script/sketchuv

מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
  • הפורום 'פורום ויריי' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.