מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #4488
    catwalkerka
    חבר

    אני לא מצליחה להגדיר זכוכית כמו שצריך…
    לדעתי הגדרתי טוב, אבל אולי משהו בבנייה פגום:
    אם אני משרטטת ע"ג פייס צורה, ורוצה שהיא תהיה חלון, האם ליצור עובי ואז לצבוע בזכוכית? או לצבוע ללא עובי?
    גרופ או בלי גרופ?
    אשמח מאוד לעצה…

    צירפתי תמונה של רינדור – המלבן האפור זו הזכוכית(פתחתי פתחים במסה וצבעתי אותם בזכוכית, למה הבפנים בכל זאת חשוך?)

    ושאלה נוספת –
    כיצד טוענים חומרי VISMAT למודל?
    יש אצלי אופציית LOAD רק ב-OPTIONS בויריי, בחומרים אני לא רואה…
    (יש לי גרסה ישנה 1.05)

    תודה מראש!

    #6612
    ISRAEL3D
    חבר

    קודם כל קחי חומר זכוכית: http://israel3d.co.il/index.php?option=com_phocadownload&view=category&id=15:vismat&Itemid=328

    שנית, הייתי צובע חלון כולל הפרופילים, ז"א מקדיש זמן למידול של הפרופילים ואחר"כ צובע את הזכוכית בצבע שצירפתי לעיל.

    איפה חשוך?

    משה

    #6613
    catwalkerka
    חבר

    ניסיתי כבר להוריד את הזכוכית אבל אני לא מצליחה לטעון אותה לקובץ…
    (בחלון החומרים בויריי עשיתי מקש ימני בעכבר => ADD MTRL ובחרתי בחומר והוא נתן הודעת שגיאה…

    חשוך בתוך המבנה למטה.
    אני צריכה לתת עובי לFACE שאני צובעת בזכוכית?

    #6614
    ISRAEL3D
    חבר

    החשיכה היא טבעית, משום שאין שם אור. אני מציע או להזיז את השמש שתחדיר קצת אור לחלל הציבורי, או שתמקמי שם תאורה מלאכותית.
    שיטה נוספת להקטנת הקונטרסט היא לשחק עם ערכי צילום: Shutter speed ISO.

    לא חייב לתת עובי לזכוכית (ממרחק כזה בטוח שלא).

    משה

    #6615
    catwalkerka
    חבר

    תודה! אנסה…

    #6616
    ISRAEL3D
    חבר

    @אנונה wrote:

    תודה! אנסה…

    מצוין, תעלי הדמיה חדשה ונראה את ההבדלים!

מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
  • הפורום 'פורום ויריי' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.