- מאתתגובות
- 5 בפברואר 2012 בשעה 21:03 #4488
catwalkerka
חבראני לא מצליחה להגדיר זכוכית כמו שצריך…
לדעתי הגדרתי טוב, אבל אולי משהו בבנייה פגום:
אם אני משרטטת ע"ג פייס צורה, ורוצה שהיא תהיה חלון, האם ליצור עובי ואז לצבוע בזכוכית? או לצבוע ללא עובי?
גרופ או בלי גרופ?
אשמח מאוד לעצה…צירפתי תמונה של רינדור – המלבן האפור זו הזכוכית(פתחתי פתחים במסה וצבעתי אותם בזכוכית, למה הבפנים בכל זאת חשוך?)
ושאלה נוספת –
כיצד טוענים חומרי VISMAT למודל?
יש אצלי אופציית LOAD רק ב-OPTIONS בויריי, בחומרים אני לא רואה…
(יש לי גרסה ישנה 1.05)תודה מראש!
5 בפברואר 2012 בשעה 21:08 #6612ISRAEL3D
חברקודם כל קחי חומר זכוכית: http://israel3d.co.il/index.php?option=com_phocadownload&view=category&id=15:vismat&Itemid=328
שנית, הייתי צובע חלון כולל הפרופילים, ז"א מקדיש זמן למידול של הפרופילים ואחר"כ צובע את הזכוכית בצבע שצירפתי לעיל.
איפה חשוך?
משה
5 בפברואר 2012 בשעה 21:11 #6613catwalkerka
חברניסיתי כבר להוריד את הזכוכית אבל אני לא מצליחה לטעון אותה לקובץ…
(בחלון החומרים בויריי עשיתי מקש ימני בעכבר => ADD MTRL ובחרתי בחומר והוא נתן הודעת שגיאה…חשוך בתוך המבנה למטה.
אני צריכה לתת עובי לFACE שאני צובעת בזכוכית?5 בפברואר 2012 בשעה 21:17 #6614ISRAEL3D
חברהחשיכה היא טבעית, משום שאין שם אור. אני מציע או להזיז את השמש שתחדיר קצת אור לחלל הציבורי, או שתמקמי שם תאורה מלאכותית.
שיטה נוספת להקטנת הקונטרסט היא לשחק עם ערכי צילום: Shutter speed ISO.לא חייב לתת עובי לזכוכית (ממרחק כזה בטוח שלא).
משה
5 בפברואר 2012 בשעה 21:22 #6615catwalkerka
חברתודה! אנסה…
6 בפברואר 2012 בשעה 19:58 #6616ISRAEL3D
חבר@אנונה wrote:
תודה! אנסה…
מצוין, תעלי הדמיה חדשה ונראה את ההבדלים!
- מאתתגובות
- הפורום 'פורום ויריי' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.