מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 11 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #4585
    tim5tim1
    חבר

    בוקר טוב,
    אני מנסה לרנדר חלל חשוך עם המון ספוטים.(ies)
    עשיתי נסיון בתמונה ממש ממש קטנה וזה לוקח המון זמן
    שיניתי אופציה בשם max transp levels שלא ממש הבנתי מה תפקידה אבל כשהיא היתה על 10 לקח לרינדור בגודל 500X230 שעתיים וחצי
    וכששינתי אות הפרמטר ל20 הרינדור לקח 15 שעות לתמונה בגודל 500X230
    מה אני יכולה לעשות בכדי לשפר את זמני ואיכות הרינדור?
    מצורפות התמונות
    אשמח לעצות נוספות לגבי החומרים והתאורה…
    תודה ושבוע טוב,
    נעה

    #6876
    ISRAEL3D
    חבר

    היי נועה,

    אוקיי קודם כל יש לך סצנה לא הכי מסובכת. גם ספוטים ב-IES לא אמורים להכביד כל כך על הסצנה.
    לי נראה שהגדלת הערך הגלובאלי השפיעה ממש לרעה, ואני לא ממליץ להתעסק עם נתונים גלובאליים מהסוג הזה.
    מה שכן הייתי מנסה לחזור להגדות המחדל
    מבלי להכנס לעובי הקורה, הייתי פשוט מנסהלטעון קובץ VISOPT מוכן ועליו עושה קצת שינויים
    הנה כמה קבצי VISOPT מוכנים לרנדר בחבילה:
    >>>להורדה
    בהצלחה

    #6877
    tim5tim1
    חבר

    תודה אנסה אותם.
    אבל עדיין אם אפשר להבין מה זה עושה? כי עכשיו הורדתי אותו ל5 ורינדרתי תמונה הרבה יותר גדולה 1500X680 בשעתיים וקצת.
    אשמח גם לעזרה ב:
    1. איך אני מגבירה את האור מבחוץ, שיכנס יותר מהחריצים בקירות.
    2. האם יש למישהו חומר של עץ אורן שנראה טוב כי החומר שמצאתי לא נראה טוב בכלל.
    3. איך אני מורידה את ההשתקפות על הזכוכית? בזכוכיות המפרידות בצד ימין של התמונה יש יותר מידיי השתקפות.
    4. בצד שמאל למעלה של התמונה נוצרו ריבועים (כמו פיקסלים גדולים) כאילו הרינדור לא יצא טוב, אתה יוגע למה זה קורה?
    שוב תודה

    #6878
    ISRAEL3D
    חבר

    תשאירי את הערך ההוא כמו שהיה, ושני פרמטרים בתוך ההגדרות של מנועי הרינדור עצמם. בלי שום קשר עבור רינדורים לארכיטקטורה מומלץ מאוד להשתמש בראשי – IRADIANCE MAP ובמשני – LIGHT CACHE

    @noai wrote:

    1. איך אני מגבירה את האור מבחוץ, שיכנס יותר מהחריצים בקירות.

    כדי להגביר את האור כדאי אולי לשנות ערכי צילום וחשיפה תחת CAMERA
    נסי לשנות ISO לגבוה וSHUTTER SPEED לנמוך יותר.

    @noai wrote:

    2. האם יש למישהו חומר של עץ אורן שנראה טוב כי החומר שמצאתי לא נראה טוב בכלל

    נסי לחפש באתר http://www.cgtextures.com/

    @noai wrote:

    3. איך אני מורידה את ההשתקפות על הזכוכית? בזכוכיות המפרידות בצד ימין של התמונה יש יותר מידיי השתקפות.

    נראה לי שפשוט תורידי את הערך של IOR REFLECTION ל1.55 ואת הערך הלובאלי של מפת הFRSNEL אם מיושמת ל-0.5 או פחות. מאוד תלוי במה השתמשת שם בפנים.

    @noai wrote:

    4. בצד שמאל למעלה של התמונה נוצרו ריבועים (כמו פיקסלים גדולים) כאילו הרינדור לא יצא טוב, אתה יוגע למה זה קורה?

    באמת מוזר, לא אמור לקרות. נסי לראות אולי ישנם שם שני מישורים חופפים.

    בהצלחה

    #6879
    tim5tim1
    חבר

    ניסיתי לרנדר עם ההגדרות הקבועות שנתת לי.
    הערך בברירת מחדל שלו הוא 50
    וזה לוקח יותר מ24 שעות ולא נראה שזה עומד לסיים בקרוב – משהו לא הגיוני פה
    כשהורדתי אותו ל20 זה לקח 15 שעות וכשהורדתי ל5 זה לקח שעתיים
    אני עדיין לא מבינה מה הוא עושה אבל אולי יש דרך אחרת להוריד את זמן הרינדור גם כשהוא נשאר על 50?

    #6880
    ISRAEL3D
    חבר

    זה לא משהו הגיוני.
    האם יש לך הרבה חומרים שיש להם מפות ריפלקשן? חומרים בגימור מאט משתקף?

    #6881
    tim5tim1
    חבר

    כן, יש את המחיצות זכוכית וכל הספסלים הם פלסטיק חלבי מעט שקוף.

    #6882
    ISRAEL3D
    חבר

    @noai wrote:

    כן, יש את המחיצות זכוכית וכל הספסלים הם פלסטיק חלבי מעט שקוף.

    ריפלקשנים רבים בפרויקט מביאים לזמני רינדור ארוכים, אבל לא ברמות של שעות ברמות של 20 דקות לרנדר סקיצה ואולי גם פחות.
    נסי להוריד ערכים תחת מנועי הרינדור עצמם

    #6883
    tim5tim1
    חבר

    מה זה אומר להוריד ערכים תחת מנועי הרינדור?

    #6884
    ISRAEL3D
    חבר

    אם את משתמשת נאמר ב-IRANDIENCE MAP נסי להוריד ערכים כמו התחום -1 -3
    לכדי -8 -7
    אל תפחדי מהתוצאה שתראה פחוץ ריאליסטית, היא פשוט תקח הרבה פחות זמן ממה שאת מכירה.

    ממליץ באמת בהקשר הזה לרכוש את ספר הלימוד שעושה סדר בעניינים.

מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 11 סה״כ)
  • הפורום 'פורום ויריי' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.