מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #5306
    natika
    חבר

    1. רקע:

    מה הדרך הפשוטה והנכונה ביותר מבחינת תהליך עבודה לשתילת רקע? מדובר במשהו פשוט יחסית – נוף של שמייים הנשקף מחלון דירה. האם תוך כדי רנדור, ואם כן, אז איך? או אולי בפוסט פרודקשן בפוטושופ? ואז איך מתמודדים עם נושא הזכוכית בחלון שמונעת מאיתנו להשתמש בערוץ אלפא?

    2. זכוכית:

    כאשר אני מרנדרת וישנה זכוכית במודל, בחלון המדובר, היא יוצרת נקודות שרופות במקומות אחרים בתמונה, על רהיטים למשל.בלעדיה, זה לא קורה. איך אפשר למנוע את זה?

    #9158
    ISRAEL3D
    חבר

    @lironsani wrote:

    1. מה הדרך הפשוטה והנכונה ביותר מבחינת תהליך עבודה לשתילת רקע? מדובר במשהו פשוט יחסית – נוף של שמייים הנשקף מחלון דירה. האם תוך כדי רנדור, ואם כן, אז איך? או אולי בפוסט פרודקשן בפוטושופ? ואז איך מתמודדים עם נושא הזכוכית בחלון שמונעת מאיתנו להשתמש בערוץ אלפא?

    אם את מרנדרת קטע שקוף לרקע "חלל ריק" במודל את תקבלי בדיוק מה שמוצג בדוגמא מספר הלימוד. אם מיקמת רקע של פאה מחוץ לחלון לא תקבלי רקע שקוף לשתילה בפוטשופ.
    אני אוהב למקם רקע ישר בסקצ'אפ כי אז הויריי מרנדר השתקפויות אם ישנן.
    ובלי קשר- הדמיה טובה זו הדמיה שהרקע שרוף כמעט לגמרי מבחוץ. תראי רפרנסים של הדמיות פנים ותביני למה דוקא לשרוף לחלוטין ב-ISO גבוה היא תוצאה טובה יותר מאשר להכיל את הפנים והחוץ ביחד.
    @lironsani wrote:

    1.
    2. זכוכית:
    כאשר אני מרנדרת וישנה זכוכית במודל, בחלון המדובר, היא יוצרת נקודות שרופות במקומות אחרים בתמונה, על רהיטים למשל.בלעדיה, זה לא קורה. איך אפשר למנוע את זה?

    מענין. יכולה לצלם את חלון הגדרות החומר של הזכוכית?
    האם מסומן אצלך CAUSTICS? עובד?

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.