מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #4648
    alligence
    חבר

    שלום
    איך אני יכול להרים את כל הקירות שסרטטתי לגובה אחיד ומדויק מבלי לעבור קיר קיר אם זה אפשרי
    תודה

    #7017
    ISRAEL3D
    חבר

    פשוט. ברגע שאתה משרטט צורה סגורה ולא משנה אם זה משולש פשוט או קונטור ארוך ומסובך של קירות של מבנה שמחוברים אחד לשני, אתה יכול לבצע את פעולת הפושפול המפורסמת ולהרים את כל הדירה או הבניין לגובה הרצוי.
    כמובן שהשלב הזה מצריך אותך לביצוע הרבה עבודת שרטוט דו ממדית, ולקוות שכל הקווים סגורים ונוגעים האחד בשני כך שבקו האחרון תסגר לך פאה אחת גדולה.

    #7018
    ISRAEL3D
    חבר

    מציע להתחיל בקטן, ולאט לאט להגדיל את הפאות שנסגרות. כך יש לך יותר בקרה על אופן השרטוט ושליטה, כמו "תחנות יציאה" ובכלל – עבודה מסודרת ונקייה יותר.

    בהצלחה!

    #7019
    alligence
    חבר

    תודה

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • הפורום 'פורום סקצ'אפ' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.