מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #4491
    talych1990
    חבר

    אם אפשר הסבר קצר, מה זה ה DISPLACEMENT שמוזכר פה כל כך הרבה פעמים?

    #6620
    hagitla
    חבר

    זאת פונקציה ברינדור של וי ריי שמייצרת מעין הבלטה מדומה של טקסטורת החומר כדי שלא יראה שטוח אלא יותר תלת מימדי וללא שיצרנו את ההבלטה בסקאצ'אפ -דבר שמכביד על התוכנה
    לדוגמה-יצירת חורים/חספוס/שקעים/בליטות וכו' בחומת אבן/סלעים/כורכר וכו'

    #6621
    ISRAEL3D
    חבר

    @אפרוחה wrote:

    אם אפשר הסבר קצר, מה זה ה DISPLACEMENT שמוזכר פה כל כך הרבה פעמים?

    כמו שנאמר כבר, ואוסיף: מפת דיספלייסמנט בעצם מייצרת גיאומטריה חדשה בזמן הרינדור. כלומר ליצירת עצמים עתירי שטח פנים כמו שטיח או אפילו פרווה ודשא, לא נמדל באופן פרטני, אלא נשאף למיקסום היכולות של מפת דיספלייסמנט כדי לייצר גיאומטרית "דמה".
    הכוונה היא בסופו של דבר: בסקצ'אפ זה נראה כמו פאה שטוחה או אוסף של פאות שטוחות ובויריי הוא נראה פרוותי או מחוספס מאוד.

    בבאמפ, אגב, נשתמש כדי לדמות פוגות בין בלטות, או טיח סטוקו אבל לא למשטחים קשים ומחוספסים מאוד.

    מקווה שעזרנו

    משה

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • הפורום 'פורום ויריי' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.