- מאתתגובות
- 6 בפברואר 2012 בשעה 11:01 #4491
talych1990
חבראם אפשר הסבר קצר, מה זה ה DISPLACEMENT שמוזכר פה כל כך הרבה פעמים?
6 בפברואר 2012 בשעה 18:45 #6620hagitla
חברזאת פונקציה ברינדור של וי ריי שמייצרת מעין הבלטה מדומה של טקסטורת החומר כדי שלא יראה שטוח אלא יותר תלת מימדי וללא שיצרנו את ההבלטה בסקאצ'אפ -דבר שמכביד על התוכנה
לדוגמה-יצירת חורים/חספוס/שקעים/בליטות וכו' בחומת אבן/סלעים/כורכר וכו'6 בפברואר 2012 בשעה 20:05 #6621ISRAEL3D
חבר@אפרוחה wrote:
אם אפשר הסבר קצר, מה זה ה DISPLACEMENT שמוזכר פה כל כך הרבה פעמים?
כמו שנאמר כבר, ואוסיף: מפת דיספלייסמנט בעצם מייצרת גיאומטריה חדשה בזמן הרינדור. כלומר ליצירת עצמים עתירי שטח פנים כמו שטיח או אפילו פרווה ודשא, לא נמדל באופן פרטני, אלא נשאף למיקסום היכולות של מפת דיספלייסמנט כדי לייצר גיאומטרית "דמה".
הכוונה היא בסופו של דבר: בסקצ'אפ זה נראה כמו פאה שטוחה או אוסף של פאות שטוחות ובויריי הוא נראה פרוותי או מחוספס מאוד.בבאמפ, אגב, נשתמש כדי לדמות פוגות בין בלטות, או טיח סטוקו אבל לא למשטחים קשים ומחוספסים מאוד.
מקווה שעזרנו
משה
- מאתתגובות
- הפורום 'פורום ויריי' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.