מוצגות 7 תגובות – 1 עד 7 (מתוך 7 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #4323
    hili19
    משתתף

    סקטצאפ+ויריי

    #6043
    ISRAEL3D
    חבר

    תומר,

    הדמיה מעניינת. אתה מגיע לרמת פירוט ראויה לציון.. סצנות כאלה במחשבים סטנדרטיים לא מתחילות את שלב הרינדור. סחטיין.
    אגב, מה הקטע של ה"גל" בשיש? בחיים לא ראיתי דבר כזה במטבחים..
    ההדמיה עבור לקוח?

    אני חושב שההדמיה הזו מציגה סוג של תצוגת יכולות של כמות ורמת פירוט מטורפת בסצנה עמוסה מאוד.

    יפה מאוד.
    תעלה עוד הדמיות שלך יש לך חומרים טובים לתרום לחבר'ה שמרדנרים בויריי וסקצ'אפ. אגב, אם תוכל לכתוב משפט על כל הדמיה מה הסוגייה הכי קשה שהתמודדת איתה- איפה הכי נתקעת בכל רינדור.

    חג שמח

    #6044
    hili19
    משתתף

    תודה משה!..

    קודם כל זה מטבח עבור לקוח של מטבחי רגבה..
    הקטע של הגל באי זה- משטח קוריאן- שזה הקטע עם קוריאן אפשר לעשות איתו הכל..
    במקור הוא יהיה בצבע לבן מט..

    מבחינת הרינדור- לא היה שום בעיות- חצי שעה רינדור בויריי..

    מבחינת המודל- נעשה בסקטצ'אפ- כל החלל והמטבח נבנה על ידיי-לפי מידות של רגבה..

    לדעתי הוספת אובייקטים מוכנים מעשירה את הסצינה וכמובן מקצרת את תהליך העבודה..אבל צריך לבחון אותם בצד ולראות שהם לא עושים בעיות ברינדור..לא כבדים מידי..

    #6045
    igorig
    חבר

    פרטי נגרות וחומרים במטבח נראים מעולה,לטעמי, משטח שיש מבריק מדי ותאורה כללית וגם האווירה שמתקבלת בעקבות התאורה קרירה ומלאכותית במידה מסוימת, הייתי מוסיף אלמנטים בצבעונית ש"תחמם" את הסצנה וגם אור על תקרה בוהק מידיי ו"שורף" את התקרה

    #6046
    hili19
    משתתף

    תודה

    אמרת שהתאורה נראית קרירה ומלאכותית..ושורפת את התמונה..(מהתקרה..)
    אני מודע לבעיה אבל לא יודע איך לפתור אותה..

    נגיד מבחינת התאורה ששורפת את התקרה .. גובה התקרה הוא נמוך פה ואין לי יותר מידי גובה לשים את התאורה .. ניסיתי שהיא לא תשרוף את המשטח אז הגבההתי אותה ובגלל זה היא שרפה את התקרה.. מה אתם הייתם עושים?

    אזה סוג תאורה מתאים פה ?

    מה אתם עושים שלא יצא לכם העיגולים השרופים האלה..

    #6047
    ISRAEL3D
    חבר

    הייתי מנסה להחליש את התאורה קצת. כפיצוי הייתי משחק עם ערכי החשיפה ומהירות סגר (ISO + SHUTTER SPEED) כדי שיחדור יותר אור למצלמה. כמו כן אתה חייב להגדיר לבן (צחור) תחת CAMERA באיזון הלובן: White Balance.

    תעשה ניסיון ותעלה עוד הדמיה.

    משה

    #6048
    igorig
    חבר

    אני הייתי שם באלמנטים הצהובים של הנברשת(מתאר לעצמי משם יוצא האור)כדורים קטנים,מיישם עבורם חומר לבן -צהוב(לדמות צבע אור) עם שכבה של Emmisive – זה היה מדמה בוהק של גופי תאורה ובנוסף הייתי ממקם בכל אחד מאלמנטים צהובים תאורת IES Light, שזאת בעצם תאורה שמאפשרת הכנסת קבצים עם נתוני תאורה אמיתיים – הייתה מקבל פיזור אור הכי קרוב לאמיתי מבחינה פיזית וגם יש גמישות רבה יותר לשחק עם עוצמת האור, בד"כ כדי להתחיל לראות תצורה של קרני האור מקובץ IES צריך להתחיל בערכים 4000 ויותר,יכול להיות שאפילו הרבה יותר תלוי באור הכללי שנכנס מהחלונות.הייתי נותן טיפה שכבת Reflection לתקרה ומשחק עם הגדרות תאורה כללית, כי זה מאוד תלוי מהי עוצמתו של אור כללי על מנת לראות תאורת IES.אם אתה רואה שתאורת IES לא נראת בכלל,לצורך ניסיון ובדיקה הייתי מכבה לגמרי עדשה פיזית ותאורת GI באופציות רינדור כדי לראות איזה ערכים אני צריך לתת לעוצמה של תאורת IES

מוצגות 7 תגובות – 1 עד 7 (מתוך 7 סה״כ)
  • הפורום 'פורום ויריי' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.