- מאתתגובות
- 10 באוקטובר 2015 בשעה 22:32 #5232
מחכה לתגובות
האם המפות מוגזמות מדי?
הטקסטורות נכונות?
התאורה ? החמרים? וכו'10 באוקטובר 2015 בשעה 22:48 #8788zlicha
חברמקסים! הנה הוכחה שאין מה לפחד!
כמה נקודות שיקחו את ההדמיה קדימה:
1. הטקסטורות של הרצפה ודלתות חוזרות על עצמן, חפשי טקסטורות גדולות יותר.
2. עוד קצת עבודה על חומרים
3. תני גוון צהוב יותר לאור בגוף בתקרה, זה מתאים יותר לסיגנון.
4. סובבי את השולחן 45 מעלות
5. לידיות אין חומר
6.נתקי את הפנל 2 מ"מ מרצפה.
7. זווית הצילום מעט בעייתית, אולי כדאי לבוא ממול.תתחילי עם ההערות האלו, תעלי ונתקדם, בהצלחה.
10 באוקטובר 2015 בשעה 22:50 #8789עוד קצת עבודה על חמרים????
הניתוק של הפנל, למה?10 באוקטובר 2015 בשעה 23:03 #8790zlicha
חברכן. לדוגמא, לדלת אין שום ברק, לפחות מעט.
המפה של הריפלקשיין ברצפה, קצת מוגזמת.
הידיות אמורות להיות ברונזה או כסף, כעת זה נראה פלסטיק זול…
הקריסטלים של המנורה לא מנצנצים לי בעין…
הזכוכית מדי "גואוסט" כלומר האופסיטי שלה לא על מאה אחוז לדעתי
הוילון נראה עשוי ניילון קצת…
הניתוק כדי לתת תחושה ריאליסטית.מאד נהנתי מהספה, ומהטפט! לטפט יש במפ שהופך אותו
למחוספס, אם תשתמשי במפת הבאפ גם בשביל מעט ריפליקשן, את
עשויה לקבל תוצאה מעניינת…10 באוקטובר 2015 בשעה 23:06 #8791עם הוילון הסתבכתי, זה ממש לא נראה טוב,
להוסיף רפלקשן גם לטפט?10 באוקטובר 2015 בשעה 23:08 #8792zlicha
חבראת לא חייבת להוסיף, רק מעט ע" מפה אם תרצי.
עם וילון זה לא קל אני יודע…13 באוקטובר 2015 בשעה 17:18 #8793ISRAEL3D
חבריפה מאוד!!
עבודה ממש טובה. תתייחסי לכל מה שגולן כתב הוא מדבר מניסיון ויש לו :)13 באוקטובר 2015 בשעה 19:40 #8794תודה על הפידבק, זה נותן הרבה, אני עובדת ואני אעלה את זה.
יש מס' שאלות:א. איך אני עושה שהקריסטל יהיה יותר מנצנץ?
ב. הידיות- כל חומר מטאלי שהבאתי (VISMAT) נראה לי כמו מראה, לא מצליחה להגיע לקובץ הנכון.
תודה למשיבים :)13 באוקטובר 2015 בשעה 20:31 #8795שאלה כללית, כשאני עושה purge unused לחמרים במודל, זה לא נמחק מספריית החמרים בויריי.
14 באוקטובר 2015 בשעה 11:27 #8796 - מאתתגובות
- הפורום 'פורום ויריי' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.