מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #4226
    Inbarella
    חבר

    אהלן
    יש לי בעיה בקובץ סקצ’אפ.
    אני לא מצליח לרנדר אותו ב vray ולא מצליח להמיר אותו לקובץ אוטוקאד.
    כשאני סוגר את התוכנה (היא לא מגיבה…) מופיעה לי בעיה בשם AppHangB1.
    יש למישהו מושג מה אפשר לעשות ???

    #5807
    משה שמש
    מנהל בפורום

    זה הבעיה של וינדוס VISTA. מציע לך לשנמך ל-XP או לשדרג ל-7.

    #5808
    Inbarella
    חבר

    אני עובד עם professional windows 7

    #5809
    משה שמש
    מנהל בפורום

    אוקיי, זו בעיה של קריסת תוכנה שנובעת ישירות מגודל המודל.
    המודל ששלחת שוקל 115MB שבמושגי סקצ’אפ – עצום! לא אמורים להגיע למשקל כל כך גדול של קבצים בעבודה עם התוכנה השברירית הזו. עד שתצא גרסה של 64 ביט שתדע לנצל יותר זכרון, אנחנו חייבם להיות קמצנים בפוליגונים.

    שמע, הסתכלתי על המודל שלך, הוא עמוס בקומפוננטים מטורפים של כוסות ובקבוקי זכוכית שעשויים ממיליון פוליגונים, מה גם שהיית נדיב מאוד בשכפולים שלהם.
    אני מציע כך: מחק את כל הקומפוננטים האלה של הבקבוקים והכוסות, ותביא במקומם כאלו ששוקלים גג 500KB. לצורך העניין המודלים האלו טובים לרינדורי מאקרו במרחק 10 ס”מ מהעדשה, אני מניח שאין לך צורך בכך.

    יש לך המון טקסטורות שהן תמונות לכל דבר. בעניין זה לדוגמא אם יש לך מודל עם גיאומטריה אורתוגונאלית ששוקל 1MB ועליו יש תמונות כטקסטורות ששוקלות 100MB המודל ישקול בסופו של דבר 101MB שההבדל בין הטקסטורות המוכלות לגיאומטריה הקיימת, חסר פרופורציות לחלוטין. נקה כמה שיותר טקסטורות, לפי דעתי זה משהו שגורם למודל לזוז הרבה יותר לאט.

    באופן כללי: אם אתה זקוק לרנדר מזוית מסוימת, בנה קובץ חדש, ותמחק את כל מה שלא הולך להיות מרונדר באותה סצנה. כך יכול להיות שתוכל להוציא כמה רנדרים מהפרויקט הזה.
    כל אלמנט שאיננו רלוונטי, מחק אותו ואל תשכח לבצע ניקוי זכרון מטמון ע”י PURGE UNUSED להכל (שכבות, קומפוננטים, חומרים וכו’).

    בהצלחה בתחרות!

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • הפורום 'פורום סקצ’אפ' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.