#7629
igorig
חבר

לגבי סעיף 3 – ריצוף מופיע לא בק.מ נכון – יש מצב שהגדרת מימדי הטקסטורה מתוך חלון עריכת חומרים של וראיי?
איך שרואים בתמונה מצורפת? – דבר לא מומלץ לעשות, רצוי למפות ולמקם טקסטורות באמצעות כלים רגילים של סקטצ'אפ