#9384
ISRAEL3D
חבר

@liron2010 wrote:

צהרים טובים,

יש לי כמה שאלות לגבי הדמיה שאני עושה
מצורפת ההדמיה ותמונת תלת מימד מהסקאצאפ ללא רינדור
1. אני לא מצליח להציג בהדמיה את האור שנכנס מבחוץ דרך התריס (כל החלק של התנור והמזווה)
    לא משנה כמה אני משנה את אפשרויות הצל (שעות היום והחודשים) זה לא משתנה לי בהדמיה
2. לא מצליח להציג חומר של עור כמו שצריך (כיסאות בר בורדו) אני משחק עם הBUMP ועדיין זה      מציג את זה מגורען בלי שום אלמנט של עור.
3. בלי קשר לשאלות אשמח לקבל הערות/הארות לגבי ההדמיה בכלל מה אני יכול לתקן (בתאורה       לדוגמה אני עדיין מרגיש שאני ממש חלש)

תודה רבה ושבת שלום לכולם

היי לירון,
אחלה עבודה! יופי של נקודת מוצא! בוא נתייחס לעומקם של דברים:
1. תאורה טבעית ותאורה בכלל – אחד התחומים החשובים. נסה לחזור להגדרות המחדל או לבדוק מה מופיע לך תחת GI בלשונית ENVIRONMENT. ממליץ שתצלם מה קורה שם ותעלה צילומסך שנוכל לסייע יותר לעומק.
אם שמש חודרת במודל סקצ'אפ היא אמורה להיראות גם ברינדור.
2. לאיזה אלמנט אתה מנסה להשיג עור? במרחק גדול מדי אתה לא ממש אמור לראות טקסטורה של עור אבל אם אתה מצלם מקרוב כן כדאי להשקיע בטקסטורה. נסה להוריד דרך החומרים שצורפו לספר הלימוד חומר של עור ואז תוכל לערוך אותו די בקלות.
3. הערות כלליות:
3א – תאורה קודם- יותר חוזק יותר אור (אולי להכניס יותר אור מהמצלמה הפיזיקלית על ידי הגברת ISO והנמכת SHUTTER לכ-120.
3ב – החומרים נראים טוב. לגבי העיצוב הייתי מנסה להציג מעט צבעים ופחות צבעים בוהקים כמו הירוק על הספר.
3ג – המקרר לא משכנע. כדאי או לבנות אחד מאפס או להוריד מודל הרבה יותר מפורט.
3ד – הייתי מוותר על אפקט חומר עם TOON להדגשת קווי המתאר. זה נחמד לסקצ'אפ אבל לגמרי לא ריאליסטי בשום צורה ולא מחקה שום תכונה מהעולם האמיתי.

ממתין לעדכונים..