#6338
ISRAEL3D
חבר

אהלן אביב,

קודם כל, סחטיין על הניסוח הספרותי וההקדמה הכובשת!
שנית, אלו השלבים העקרוניים לעריכה מקומית וייחודית של קטע טקסטורה ממודל סקצ’אפ:
1. יש לבודד את האיזור שבו הטקסטורה “סורחת”
2. קליק ימני על גבי הפאה
3. MAKE UNIQUE TEXTURE
בשלב 3 ייצרנו תמונה מיוחדת שמותאמת בול לקטע הטקסטורה.
4. החומר החדש יווצר בחלון החומרים > נקליק עליו קליק ימני
5. EXPORT TEXTURE IMAGE
6. עורכים את התמונה בפוטושופ: מוסיפים כתמים, מלכלכים, סימני שמן וכו וכו’..
7. מחזירים לסקטצ’אפ.

* זכור שאם לדוגמא, השמטת בלטה, או ייצרת סדקים – הם צריכים לבוא לידי ביטוי בתלת מימד או במפת BUMPDISPLACEMENT תואמת שמקורה מהתמונה שכבר ייצאנו מקודם!

בהצלחה, ותעלה דוגמא…