26 במרץ 2014 בשעה 17:50
#7611
חבר
@eyalhila wrote:
מה החוקיות של המפה- פשוט זה לא מוסבר בספר? האם יש חוקיות כמו במפת הBUMP שככל שזה יותר בהיר אז זה יותר מבריק ולהפך? האם יש עניין לעשות אותה יותר בקונטרסט מאשר כמו שעושים ב BUMP?
מפת ריפלקשן בשחור לבן מציגה מצב דומה למפת באמפ (כמו שאתה מתאר) – היכן שישנם חלקים לבנים שם יתקבל אפקט יותר חזק (זה יכול להיות כל אפקט מכל מפה שניישם) ואילו היכן שקיימים אזורים שחורים יתקבל אפקט חלש יותר.
במקרה של הריפלקשן, לבן יתן השתקפות ואילו שחור יחליש ויתקבל יותר מאט. אבל בהקשר ספציפית לריפלקשן, כאשר אתה מגדיר GLOSSINES אתה משפיע באופן טוטאלי על הטקסטורה ומפת הריפלשן "בוררת" היכן יתקבל האפקט.