@xaum89 wrote:
בעבר כתבתי על שכאשר אני יוצר קיר ועליו שם טקסטורה כל שהיא (בד,עץ,שיש) ומסיבה כזו או אחרת כאשר אני מייבא ע"י Import את החומר שהורדתי , ברינדור לא מראה לי כמו שאמור להיראות יחד עם זאת מראה לי שכפול בקטן של החומר במס' חזרות. קיבלתי תשובה שעלי להוריד פלאג שנקרא UVTools שדרכו אני יוכל לסדר את זה !! הורדתי והוספתי לתוכנה ובלחיצה ימנית על העכבר מראה לי אך כאשר אני לוחץ על הפקודה לא קורה שום דבר! נורא מתסכל אותי בדוגמה הכי פשוטה שאני רואה סרטון המראה איך יוצרים הבטלה (לוקחים תמונה שחור לבן עם עיגולים לבנים וכו' פקודת BUMP ) ולא יוצר לי הבלטה, מראה לי כאילו טקסטורה ולא הבלטה של ממש אולי יש משו שאני מפספס אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי בנושא זה יפתור לי המון בעיות בנושא הזה!
הפתרון הפשוט והמהיר ביותר עבורך הוא לצבוע עם הטקסטורה שאתה רוצה רגיל בסקצ'אפ (ולא לייבא).
לאחר שצבעת ויצרת את החומר, תעבד אותו מבחינת מפות באמפ, ריפלקשן וכו'.