#7462
ISRAEL3D
חבר

@VIKI wrote:

אוקיי אבל זה לא קיים אצלי …רק שלושת הראשונים משמאל.

אה בסדר.
אז פשוט כמו שאמרת אפשר לטעון את אחד מקבצי ההגדרות המוכנים ולבצע על בסיס אחד מהם שינויים כדלעיל.