מידע חשוב ללקוחות Lumion שרכשו רישיון ממשווק אחר
בשנים האחרונות שווקה תוכנת Lumion בישראל על ידי מספר משווקים מורשים. ייתכן שרכשתם את הרישיון שלכם דרך משווק קודם, שאינו פעיל כיום. אנו מבינים שמדובר בנושא מהותי ורוצים להבהיר את המצב ולסייע ככל שנוכל.
שירות ותמיכה – שימו לב:
השירות ללקוחות יינתן אך ורק לאחר רכישה חדשה, או במסגרת בירור לקראת שדרוג רישיון ומעבר למנוי שנתי דרך תלת מימד ישראל. לצערנו, אין באפשרותנו לטפל ברכישות קודמות או בגרסאות ישנות של Lumion שנרכשו ממשווקים אחרים או ישירות מהחברה וכי לומיון מודעת ומקבלת פניות בנושא מלקוחות בישראל.
בנוסף, חשוב לדעת כי בהתאם למדיניות הפרטיות של חברת Lumion ולתקנות ה-GDPR האירופיות, המידע האישי ופרטי הרישיון שלכם נשמרים אצל Lumion העולמית בלבד. כמשווק מורשה בישראל, תלת מימד ישראל אינה חשופה למידע זה, ואינה יכולה לגשת לפרטי הרישיון, היסטוריית רכישות, או תקשורות קודמות שנעשו מול משווקים קודמים.
כיצד ניתן לקבל שירות?
נשמח לעמוד לשירותכם בתהליך חידוש הרישיון או בהמרה לרישיון שנתי דרך תלת מימד ישראל. ברכישה דרכנו, נוכל להעניק לכם שירות מלא, תמיכה וליווי מקצועי.
פניות טכניות או בירורים לגבי הרישיון שנרכש ממשווק אחר
אנו מוגבלים בגישה למידע שלכם ואיננו יכולים להעניק שירות עבור רכישות קודמות או גרסאות ישנות לכן עבור רישיונות שנרכשו ממשווקים קודמים או ישירות מהחברה, יש לפנות ישירות לחברת Lumion דרך האתר הרשמי: lumion.com.
מה ניתן לעשות אם ברצונכם לקבל סיוע דרכנו?
אם תרצו שנבדוק עבורכם אפשרות לשדרוג או חידוש, יש להעביר אלינו את המספר הסריאלי של הרישיון שברשותכם במבנה הבא XXXX-XXXXX-XXXXX (בחלק מהמספרים ייכתב סוג הרישיון NORM או PRO ובחלק גם את הגרסה הגדולה אחרונה שנרכשה).
מסירת המספר הסריאלי מהווה הסכמה שנפנה בשמכם לחברת Lumion העולמית לצורך בירור זכאותכם להטבות שדרוג.
מידע חשוב: עליך לאשר ולחתום על הסכמתך לתנאי השירות של תלת מימד ישראל, כפי שמופיעים באתר החברה, כתנאי מקדים ומחייב לקבלת הנחה, ליווי בתהליך הטיפול ברישיון הקודם שלך או ביצוע כל פעולה אחרת הקשורה לרישוי. אי מסירת הסכמתך לתנאי השירות תמנע מאיתנו את האפשרות לבצע עבורך מכירת רישיון, להעניק שירות מקצועי או לטפל ברישיון קיים, לרבות בנושאים הקשורים לרישיונות קודמים או תהליכי שדרוג.
לסיכום
אנו פועלים בהתאם להנחיות ולחוזים מול חברת Lumion, ומעניקים שירות אך ורק ללקוחות שרוכשים דרכנו או מבקשים לעבור לרישיון שנתי. נשמח לעזור בכל נושא במסגרת המגבלות, ומזמינים אתכם לעבור אלינו בעת חידוש או רכישה חדשה כדי שנוכל להעניק לכם שירות מיטבי.
לשאלות נוספות או לייעוץ, ניתן ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור ככל שנוכל. קראו עוד על אמנת השירות שלנו ללקוחות תלת מימד ישראל >>>


