- מאתתגובות
- 25 באפריל 2014 בשעה 8:43 #4906
arie13
חברבעבר כתבתי על שכאשר אני יוצר קיר ועליו שם טקסטורה כל שהיא (בד,עץ,שיש) ומסיבה כזו או אחרת כאשר אני מייבא ע"י Import את החומר שהורדתי , ברינדור לא מראה לי כמו שאמור להיראות יחד עם זאת מראה לי שכפול בקטן של החומר במס' חזרות. קיבלתי תשובה שעלי להוריד פלאג שנקרא UVTools שדרכו אני יוכל לסדר את זה !! הורדתי והוספתי לתוכנה ובלחיצה ימנית על העכבר מראה לי אך כאשר אני לוחץ על הפקודה לא קורה שום דבר! נורא מתסכל אותי בדוגמה הכי פשוטה שאני רואה סרטון המראה איך יוצרים הבטלה (לוקחים תמונה שחור לבן עם עיגולים לבנים וכו' פקודת BUMP ) ולא יוצר לי הבלטה, מראה לי כאילו טקסטורה ולא הבלטה של ממש אולי יש משו שאני מפספס אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי בנושא זה יפתור לי המון בעיות בנושא הזה!
26 באפריל 2014 בשעה 8:45 #7666ISRAEL3D
חבר@xaum89 wrote:
בעבר כתבתי על שכאשר אני יוצר קיר ועליו שם טקסטורה כל שהיא (בד,עץ,שיש) ומסיבה כזו או אחרת כאשר אני מייבא ע"י Import את החומר שהורדתי , ברינדור לא מראה לי כמו שאמור להיראות יחד עם זאת מראה לי שכפול בקטן של החומר במס' חזרות. קיבלתי תשובה שעלי להוריד פלאג שנקרא UVTools שדרכו אני יוכל לסדר את זה !! הורדתי והוספתי לתוכנה ובלחיצה ימנית על העכבר מראה לי אך כאשר אני לוחץ על הפקודה לא קורה שום דבר! נורא מתסכל אותי בדוגמה הכי פשוטה שאני רואה סרטון המראה איך יוצרים הבטלה (לוקחים תמונה שחור לבן עם עיגולים לבנים וכו' פקודת BUMP ) ולא יוצר לי הבלטה, מראה לי כאילו טקסטורה ולא הבלטה של ממש אולי יש משו שאני מפספס אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי בנושא זה יפתור לי המון בעיות בנושא הזה!
הפתרון הפשוט והמהיר ביותר עבורך הוא לצבוע עם הטקסטורה שאתה רוצה רגיל בסקצ'אפ (ולא לייבא).
לאחר שצבעת ויצרת את החומר, תעבד אותו מבחינת מפות באמפ, ריפלקשן וכו'.27 באפריל 2014 בשעה 5:52 #7667arie13
חברתודה רבה אבל הבנתי מה היה הבעיה . עשיתי בדיוק כמו הספר ובכל זאת לא יצא ואז ,הבנתי שזה באג אז התקנתי את הפרו ואת הויריי החדש והסתדר
27 באפריל 2014 בשעה 5:54 #7668 - מאתתגובות
- הפורום 'פורום ויריי' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.

