התגובות שלי בפורום

מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 214 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • בתגובה ל: איך מייבאים קובץ אוטוקאד לסקצ'אפ? [פתור!] #22961
    משה שמש
    מנהל בפורום

    עדכון לפתרון ייבוא אוטוקאד לסקצ'אפ-
    https://school.israel3d.co.il/v-ray-online/4

    בתגובה ל: עזרה באיפוס ממשק ה styles #19620
    משה שמש
    מנהל בפורום

    היי לולה,
    את אמורה להיכנס לחלון החומרים של סקצ'אפ ומשם להקיש על שורת הגלילה In Model ומשם לטקסטורות.
    מסתדר?

    בתגובה ל: הורדת סקצאפ 6 (לא PRO) #5978
    משה שמש
    מנהל בפורום

    בבקשה

    http://www.israel3d.co.il/index.php?option=com_phocadownload&view=file&id=54:sketchup64pro&Itemid=69
    PRO שהופך לגרסה חינמית לאחר 8 שעות. היינו הך :)

    בתגובה ל: הדמייה בוידאו – סצנות לילה ויום … #5977
    משה שמש
    מנהל בפורום

    אני אבדוק את האופצייה..

    בתגובה ל: הדמייה בוידאו – סצנות לילה ויום … #5975
    משה שמש
    מנהל בפורום

    מגניב לאללה!!! אחלה עריכה!

    בתגובה ל: הדמיות חדשות… #5971
    משה שמש
    מנהל בפורום

    גלעד!
    שנים שנעלמת מהרשת, ועכשיו אתה בא עם ההדמיה המעולה הזו! קודם כל, הדמיה יפה, רואים בה את ההתקדמות המעשית שלך לאורך כל תקופת הלימוד העצמית שלך..
    יש כל מיני פרטים קטנים שיכולת להשקיע בהם כדי לשפר את האמינות של ההדמיה, אחרי הכל, זה חיקוי טוב של המציאות, לא מצוין.
    למשל הקיר הכהה, יכולת לפרט יותר באזור הצילום ולתת תחושה מצוינת של פירוט של כל הקיר, או זוויות הצילום די סטנדרטיות, הייתי מאתגר קצת את הקומפוזיציה וכו'..
    סה"כ, עבודה מצוינת. אני אשלח אליך לקוחות להדמיה בקרוב.

    ניהיה בקשר
    משה

    בתגובה ל: שאלה של מתחילים…. מפת BUMP #5970
    משה שמש
    מנהל בפורום

    מגדירים חומר חדש!
    כן, נכון, עלית על אחת הבעיות של ויריי: לפעמים אין סנכרון בין המיפוי לטקסטורת הבסיס וזה גורם לאי התאמות בין מפות מסוימות. ההמלצה שלי היא ליצור חומר חדש Concrete2 או CONCRETE-NEW (בשם אנגלית בלבד!!), ואותו לערוך ככה שיהיה כבר בגודל האריח הנכון ולשחק עם הגודל. לאחר מכן הייתי עובר לחלון החומרים של ויריי ושם מגדיר באמפ (ושאר תכונות הויריי המעולות).

    *אגב: ניתן לסמן "הרשם לקבלת עדכונים מנושא זה" וכך תוכלי לקבל תשובה ישירות למייל שמודיעה שהגיבו לך על הודעה שפרסמת!

    בהצלחה!

    בתגובה ל: שכבת EMISSIVE לא באה לידי ביטוי ברנדור #5969
    משה שמש
    מנהל בפורום

    EMISSIVE כאמור היא שכבה שמפיצה אור, מה שנותן לנו את האופציה המעולה של לתת לכל יצור גיאומטריה אפשרות להפיץ אור בסצנה.
    לאחר שהגדרנו שכבת EMISSIVE, נסי לערוך את חוזק ההארה ה-MULTIPLIER לערכים סביב 5-20 ונסי לרנדר אז.
    המשטח האפור הוא תוצאה של אור חלש מדי או שהמצלמה מגדירה מהירות סגר גבוהה או צמצם לא רגיש לאור (ISO). נסי לשחק קצת עם ערכי מצלמה.

    בהצלחה!

    בתגובה ל: ייבוא חומרים מוכנים של וי ריי #5965
    משה שמש
    מנהל בפורום

    אהלן סלביק

    רב החומרים של ויריי לסקטצאפ שקיימים ברשת מיועדים לגרסא הקודמת. בעקרון לא אמורה להיות עם זה מלבד חומרים מסוימים שאין בניהן תאימות לגרסא החדשה שהיא 1.48-49.
    חוץ מזה, המפות הן למעשה קבצי תמונה, ולפעמים המפות נמשכות מנתיב אחר ולכן הקשר שבין המיפוי בחומר לבין המפות נשבר.
    אני מציע לבנות חומרים לבד. זו התנסות מעולה ולימוד מצוין. כמו כן אפשר לנסות למצוא סצנות שלמות ברשת שרונדרו עם ויריי לסקטצאפ ולדגום משם.

    בהצלחה

    בתגובה ל: שאלה; חתך מדורג #5964
    משה שמש
    מנהל בפורום

    אם השאלה היא בעצם – האם אפשר להפעיל שני חתכים בו זמנית אז התשובה היא כן.
    העקרון הוא לסגור חתך פעיל בתוך קבוצה או קומפוננט. כעת מבחוץ אפשר למקם עוד מישור חתך פעיל (לא יכבה את המישור הקודם) והרי.
    ניתן למקם כך את החתכים שיתנו דירוג, לשאלתך.
    אנא העלה תמונת מסך!
    בהצלחה

מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 214 סה״כ)