מוצגות 10 תגובות – 11 עד 20 (מתוך 27 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #8338
    zlicha
    חבר

    יכול להיות שבחרת יותר מפאה אחת.

    #8339
    ISRAEL3D
    חבר

    @GolanArt wrote:

    הייתי רוצה להאיר את עיניך בכמה נקודות (וסליחה מכבודו של משה, זה בינתיים עד שהוא יגיע…)

    1.כדאי לעדן את מפת הרפלקשן בריצוף.
    2.לעניות דעתי, הפוגות רחבות מדי.
    3. אם אני רואה נכון, הטקסטור על הספה, לא במצב "פרוג'קט" תשנה ותראה פלאים. (הכריות
    לדוגמה, מטוקסטרות נפלא!)
    4. גוף התאורה נראה באוויר, נסה לגרום למצב שיראו את החוט, ותוסיף בשורש החוט רוזטה כמו בעולם האמיתי.
    5.לעבוד עוד על חומרים.
    6. צריכים להמנע מתאורה שרופה, זה מוגזם בעיקר באיזור המסך. אל תבנה על התאורה הזו כמקור האור של הסצנה, אלא שתול תאורה בלתי נראית למצלמה, ותוריד בצורה משמעותית את האור מאחורי הגבס כדי שיראו את האפקט הנעים של הבריקים, וכך גם יראו את תאורת המסך.

    לעניין העיצוב:
    לטעמי כמעצב, יש עומס של פרטים וחומרים, מלחמה לא קטנה.
    הקיר הדוקרני, גס מדי, מתאים יותר לאולומות גדולים.
    אבל זה הכל עניין של טעם.

    מקווה מאד שהועלתי עם הביקורת שלי, ולא חס וחלילה פגעתי…
    בהצלחה רבה!!!

    ביקורת מצוינת, מסכים עם הכל!

    מוסיף שמה שהכי הפריע לי זה התאורה השרופה, קרי – הלבן המוחלט. זו אמנות למצוא את עמק השווה שבין הארת הסצנה לבין שריפות מיותרות, אבל ברגע שאתה מגיע לאיזון יש לך אחלה הדמיה.
    זה פרמטר מאוד מאוד חשוב.

    עיצוב: אחלה, עמוס, כדאי לרכך קצת ולבחור 3 צבעים שולטים.

    #8340
    ISRAEL3D
    חבר

    @moshe2951 wrote:

    תודה רבה שוב על ההסבר 

    יש לך את הספר של פוטושופ, נכון?

    #8341

    תודה על התשובות הצלחתי עם הטקסטור על ידי דגימה מפאה ישרה וצביעה על צורה אמורפית כמו הספה ובקשר לתאורה הנסתרת אתם צודקים היא ממש חזקה אני יוריד את העוצמה של ההארה וגם הריפלקשן בריצוף בערך גבוהה אז גם אני יוריד את ההברקה ויעשה עוד ניסויים של תאורה כללית בסצנה. משה כן יש לי את הספר של פוטושופ שקניתי ממך ויש לי גם את התוכנה אבל עדיין לא יצא לי לעבוד איתה הרבה בקרוב אני יתעמק בה יותר 

    #8342

    שינוי בהדמיה

    #8343
    ISRAEL3D
    חבר

    @moshe2951 wrote:

    תודה על התשובות הצלחתי עם הטקסטור על ידי דגימה מפאה ישרה וצביעה על צורה אמורפית כמו הספה ובקשר לתאורה הנסתרת אתם צודקים היא ממש חזקה אני יוריד את העוצמה של ההארה וגם הריפלקשן בריצוף בערך גבוהה אז גם אני יוריד את ההברקה ויעשה עוד ניסויים של תאורה כללית בסצנה. משה כן יש לי את הספר של פוטושופ שקניתי ממך ויש לי גם את התוכנה אבל עדיין לא יצא לי לעבוד איתה הרבה בקרוב אני יתעמק בה יותר 

    מחכים לעדכון!

    #8344

    משה , מה הכוונה לתקן את ההדמיה ?

    #8345
    zlicha
    חבר

    יש שיפור, אבל כמה נקודות:
    1. נסה שגוף התאורה יהיה הרבה פחות שרוף.
    2. התאורה הנסתרת עדיין שרופה… חוץ מזה,
    תנמיך אותה כדי שהמסך יראה אמין יותר.
    3. גוף התאורה הריצפתי, בגודל לא הגיוני, תנמיך אותו.
    4. הווילון שחור מידי, לא רואים פרטים! בעולם האמיתי אין שחור מוחלט ואין לבן מוחלט.
    5. תנמיך את האור שמגיע מכיוון המצלמה ותחזק חדירת אור מהווילון. 
    כרגע זה נראה כמו פלאש ישיר של מצלמה, דבר שלא משמש אף פעם לצילום אדריכלי,
    וזה גורם גם לקטעים שרופים בשטיח. (השתמש במקורות אור רחבים ואל תניח אותם מאחורי המצלמה!)
    6. תרגיע קצת את השטיח… אגב, הוא עשוי ממש טוב! עם איזה פלאג השתמשת,
    ומה התהליך?
    7. הטקסטורה של הגבס לא אמינה… חוזרת על עצמה.
    8. אני חושב שיהיה טוב יותר להשכיב את הטקסטורה של המזנון.
    9. עדיין יש מדי הרבה צבעים בסצנה, אבל זו הערה עיצובית.
    10. בניגוד לשטיח שממודל בצורות גיאומטריות שמשדרות אמינות,
    הווילון ישר מדי, זה לא אמין.
    11.בקטנה… הטקסטורה של המנורה צריכה טיפול.
    12. נסה לבחון צילום מגובה העייניים.
    13.זכוכית עם מעט פוג ירוק תתרום לריליסטיות… אבל מעט.
    בהצלחה.

    #8346

    גולן תודה על הפירוט כרגיל ,אני יישם ויעלה שוב .בקשר לשטיח זה שטיח מ 3d werhose ככה הוא יורד ככה בלי לנגוע בו 

    #8347
    zlicha
    חבר

    אחד הפלאגינים החשובים ביותר ליצירת דברים כאלו, הוא הARTSIAN, מומלץ ביותר!!!

מוצגות 10 תגובות – 11 עד 20 (מתוך 27 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.