- מאתתגובות
- 8 ביולי 2015 בשעה 6:34 #5161
קודם איך העיצוב ? ומה צריך לשפר לדעתכם תודה מראש.
8 ביולי 2015 בשעה 7:23 #8329zlicha
חברהייתי רוצה להאיר את עיניך בכמה נקודות (וסליחה מכבודו של משה, זה בינתיים עד שהוא יגיע…)
1.כדאי לעדן את מפת הרפלקשן בריצוף.
2.לעניות דעתי, הפוגות רחבות מדי.
3. אם אני רואה נכון, הטקסטור על הספה, לא במצב "פרוג'קט" תשנה ותראה פלאים. (הכריות
לדוגמה, מטוקסטרות נפלא!)
4. גוף התאורה נראה באוויר, נסה לגרום למצב שיראו את החוט, ותוסיף בשורש החוט רוזטה כמו בעולם האמיתי.
5.לעבוד עוד על חומרים.
6. צריכים להמנע מתאורה שרופה, זה מוגזם בעיקר באיזור המסך. אל תבנה על התאורה הזו כמקור האור של הסצנה, אלא שתול תאורה בלתי נראית למצלמה, ותוריד בצורה משמעותית את האור מאחורי הגבס כדי שיראו את האפקט הנעים של הבריקים, וכך גם יראו את תאורת המסך.לעניין העיצוב:
לטעמי כמעצב, יש עומס של פרטים וחומרים, מלחמה לא קטנה.
הקיר הדוקרני, גס מדי, מתאים יותר לאולומות גדולים.
אבל זה הכל עניין של טעם.מקווה מאד שהועלתי עם הביקורת שלי, ולא חס וחלילה פגעתי…
בהצלחה רבה!!!8 ביולי 2015 בשעה 7:38 #8330תודה רבה על הביקורת והפירוט אני מקבל בכיף גם את הערותיך על העיצוב עמוס מידיי גם לדעתי תודה שוב ושיהיה אחלה יום
8 ביולי 2015 בשעה 7:58 #8331zlicha
חברבשמחה רבה! :-)
8 ביולי 2015 בשעה 8:21 #8332גולן עוד שאלה מה הכוונה שהטקסטורה לא במצב פרוג׳ק , ואשמח אם תוכל להסביר לי איך עושים את זה תודה מראש
8 ביולי 2015 בשעה 8:39 #8333zlicha
חברפרוג'ק זה כאלו שמקרינים את הטקסטורה על העצם בלי להתחשב במבנה שטח
הפנים שלו. החיסרון פה, הוא לגבי הצדדים של האובייקט, אבל גם לזה יש פיתרונות.
בכל אופן זה מה שיש לנו עדיין מסקטצ'אפ…. מעניין מתי הם ישכללו את זה.כשאתה בוחר את הפאה, קליק ימני>טקסטור>פרוג'קט.
8 ביולי 2015 בשעה 8:54 #8334תודה רבה שוב על ההסברוש
8 ביולי 2015 בשעה 14:50 #8335ISRAEL3D
חברשניכם אלופים!
כבר מתייחס…8 ביולי 2015 בשעה 14:51 #83368 ביולי 2015 בשעה 15:24 #8337ערב טוב לכם כשאני מטעין טקסטורה דרך אימפורט ולוחץ קליק ימני אין לי את האופציה טקסטור למשל כמו שאני מטעין ריצוף ואז מקש ימני ואני לוחץ פוזישן ומסדר את הריצוף יש לכם הסבר ?
- מאתתגובות
- הפורום 'פורום ויריי' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.