מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #5165
    zlicha
    חבר

    אחרי שחרשתי ספרים, של משה ושל עוד כמה באנגלית, ואחרי שחרשתי בלוגים
    ופוסטים ברחבי הרשת, נותרתי עם לא מעט שאלות שקשורות לתיאוריות שמאחורי
    הכיוונונים השונים.

    למשל באיירדיינט מאפ, ראיתי תיאוריה שמקשרת את הערכים לפי הרזולוציה.
    עדיין לא ירדתי לסוף דעתו של המשורר, אבל הייתי מאד שמח להבין טוב מה
    קובע את הערכים האלו ומה באמת הם נותנים בפועל.

    נכון, אם מזינים ערכים ע"פ הספר, יוצא טוב, אבל אולי זה לא מתאים לכל סצנה?

    גם לא מצאתי דגמאות מדוייקות להבנת ההבדלים בין ערכי הAO השונים, הייתי
    שמח לראות בעיינים איזו טבלה וכ'.

    ועד כהנה וכהנה…

    #8388
    ISRAEL3D
    חבר

    @GolanArt wrote:

    אחרי שחרשתי ספרים, של משה ושל עוד כמה באנגלית, ואחרי שחרשתי בלוגים
    ופוסטים ברחבי הרשת, נותרתי עם לא מעט שאלות שקשורות לתיאוריות שמאחורי
    הכיוונונים השונים.

    למשל באיירדיינט מאפ, ראיתי תיאוריה שמקשרת את הערכים לפי הרזולוציה.
    עדיין לא ירדתי לסוף דעתו של המשורר, אבל הייתי מאד שמח להבין טוב מה
    קובע את הערכים האלו ומה באמת הם נותנים בפועל.

    נכון, אם מזינים ערכים ע"פ הספר, יוצא טוב, אבל אולי זה לא מתאים לכל סצנה?

    גם לא מצאתי דגמאות מדוייקות להבנת ההבדלים בין ערכי הAO השונים, הייתי
    שמח לראות בעיינים איזו טבלה וכ'.

    ועד כהנה וכהנה…

    לכל מנוע רינדור יש יתרונות וחסרונות, תלוי מאוד באופי הסצנה.
    אנחנו, האדריכלים ומעצבי פנים משתמשים לרוב במנוע ראשי IR MAP ומנוע משני LIGHT CACHE.
    לאחר הלחיצה על הרנדר, המסך שחור ונקודות מתחילות למלא אותו – זהו תהליך LC. לאחר מכן התמונה מתפקסלת וריבועים רצים על התמונה – זהו פאס של המנוע IR MAP. מספר הריבועים שרצים מייצב כל ליבה במעבד, למשל אם יש לך מעבר i7 עם 8 ליבות, תראה 8 או 16 ריבועים רצים על המסך (תלוי בהגדרה).
    עכשיו לענייניו, מציע לך לקרוא את התיאוריות שמאחורי ויריי ושיטות החישוב השונות והתרגום שלהן להדמיה ממוחשבת – בקודקס העזרה של כאוס גרופ כאן:
    http://help.chaosgroup.com/

    #8389
    zlicha
    חבר

    תודה, אני ימשיך להתעמק בזה בעז"ה.

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • הפורום 'פורום ויריי' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.